Wednesday, September 21, 2016

Eva Online Trading Hub Guide

Handel in vooraand is een van die moeilikste dinge om te kry in, dit is een van die mees winsgewende dinge om te doen in die spel by verre. Mense sal probeer om jou te vertel dat jy 'n klomp geld kan maak in 0.0, eksplorasie, ens, maar dit is eenvoudig niks in vergelyking met die saak. Een van die groot probleme suksesvolle handelaars het, is dat die spel Sorta word alles oor die saak. Wanneer jy as 100 miljoen ISK of meer kan maak in 'n dag hoekom sou jy pla hardloop missies of doen anons Wat Handel Trading is iets wat ISK maak in die spel met behulp van die mark of die kontrak koppelvlak. In die feit dat hulle elke keer as iemand koop of verkoop iets is wat 'n soort van handel. Handelaars maak hulle ISK deur die middelman in alle soort transaksies. Eintlik, koop laag en verkoop hoog. Die sleutel is om jou nis te vind en oorheers dit. Bewaak jou geheime en genadeloos jou kompetisie verdryf. Trading is regtig maklik om te kry in, byvoorbeeld deur te probeer om die beste prys vir sending buit kry. Sleep sending buit 'n handelsentrum, missie middelpunt, of 0.0 en probeer om dit te verkoop vir meer is 'n vorm van handel, nie die mees doeltreffende vorm, maar 'n vorm van handel nie-die-minder. Dit is 'n steeds veranderende spel, en dit sal jou 'n lang tyd om te bemeester neem. Leer wat ander doen is 'n goeie manier om te begin. Inligting is die sleutel. Trading Guide: Twee Tier System Die probleem is dat die meeste nuwe spelers nie die mark te verstaan. Hulle word gebruik om video speletjies wat jy vertel dat jy onmiddellik kan koop item x hier, sleep dit na die stasie 7 en verkoop item x teen 'n wins. Dit is nie die handel in Eva-Online. Eva Online gebruik 'n twee toegeroep markstelsel en dit is die eerste ding wat 'n handelaar moet verstaan. Eva-Online gebruik 'n ingewikkelde dog eenvoudige makelaar stelsel vir die handel wat behels koop en verkoop bestellings. Real spelers vertel 'n denkbeeldige makelaar in die spel wat hulle wil item x te koop vir 6 ISK, en dat makelaar sit wat op die mark vir almal om te sien. Dit word die koop orde. Verkoop 'n item werk op dieselfde manier. 'N Speler vertel die denkbeeldige makelaar hulle wil item x verkoop vir 9 ISK, en hy noem dit vir almal om te sien as 'n sell orde. Daar is natuurlik 'n gaping tussen die koop en verkoop ten einde pryse, en 'n handelaar probeer om dit te gebruik tot hulle voordeel. 'N gesonde verstand handelaar sal saam kom en sit 'n koop sodat 6.01isk die .01isk ekstra dat hulle bereid is om te betaal sal daardie volgorde die eerste een vol te maak. Die hoogste orde is altyd die eerste een vol wanneer iemand kom saam en besluit dat hulle nie wag nie. In plaas van die opstel van 'n sell orde en wag vir 'n ander speler om dit te koop hulle dalk net verkoop dit aan die handelaar vir 6,01 ISK. Die handelaars orde het gevul en nou het hulle item x 6,01 ISK (minus die makelaar fooi). Die handelaar kan net weer n lys item x reg waar hulle dit gekoop het, of sleep dit iewers anders. In hierdie geval kan maak asof hulle weer 'n lys van dit onmiddellik op dieselfde stasie hulle dit gekoop het by vir 8,99. 'N uur later het 'n missie naaswenner item x te koop, maar hulle wil nie te wag egter lank dit sal neem om 'n ander speler om hul koop om te vul. Hulle koop in plaas dit uit die handelaar 8,99 ISK, en sedert 8,99 is die laagste prys wat dit sal altyd die eerste een wat verkoop word. (Hierdie deel kan verwarrend wees: as iemand sit op 'n koop sodat 10 ISK of kies 'n item te koop vir 10 ISK op dieselfde stasie as die 8,99 ISK, dan die 8,99 ISK item verkoop word aan daardie speler vir 10 ISK.) dit is die handel in 'n neut te verkoop. Die handelaar het met 2,97 ISK wins minus BTW en makelaarsfooie. Daar is geen NPC handel. Dit is al afhanklik van ander spelers, net die hoogste koop orde en die laagste verkoop bestelling sal gevul word ten einde van die prys. Dit kan lei tot 'n baie 0,01 ISK oorlogvoering, maar dit kan ook lei tot ongelooflike winste. Basiese Trading Terme Koop Bestellings - Op die mark koppelvlak dit is hulle op die bodem. Hulle is basies Nie onderhandelbaar nie wil advertensies te koop. Verkoop Bestellings - Op die mark koppelvlak dit is hulle bo-op. Hulle is basies Nie onderhandelbaar nie wil advertensies te verkoop. Handel Slots - Dit is die bedrag van koop en verkoop bestellings n persoon kan op 'n tyd het. Dit is wat geraak word deur vaardighede. Deel - Die bedrag van dinge gekoop en verkoop word in 'n gegewe dag. Winsgrense - Dit is die respek tussen die hoogste koop orde en die laagste verkoop orde. Hoe om handel te dryf: Basiese Trading Guide Daar is basiese meganika dat alle nuwe handelaars moet bewus wees van. Daar word aanvaar dat handelaars verstaan ​​dat buy bestellings is die bestellings gevul wanneer iemand probeer om iets direk te verkoop en verkoop bestellings is die dinge te koop. Die doel vir die meerderheid van die handelaars is om items wat 'n hoë volume en hoë marges te vind. Handelaars sal sit 'n koop sodat is 0,01 ISK hoër as die hoogste koop orde. Dit beteken dat enigiemand wat 'n direkte verkope aan 'n koop orde sal dit aan jou verkoop maak. Die hoogste koop orde op daardie stasie is die een wat eerste gevul kry. Handelaars het dan die item te koop so gou as moontlik vir .01isk laer as die goedkoopste item. Die verskil tussen die koop en verkoop is hul wins. Wat is die beste manier om handel te dryf Sorteer beantwoord: Daar is geen beste manier. Trading is 'n baie breë term, maar daar is 'n paar algemene kategorieë sub: Handel Hubs: Handel in die handel hubs is wreed. bestellings mark opgedateer elke 5 minute, en dit is 'n seldsame item wat doesn t reeds 5 handelaars op te alle tye van die dag gereed om jou te sny deur 0,01 ISK. Handel hier kan winsgewend wees, maar jy 'n strategie nodig. Verwag min of geen grense. Streek Trading: Streek handel is oor die algemeen 'n goeie manier om te koop en verkoop items teen baie hoë marges. Die probleem is die omkeertyd kan belaglik stadig wees. Dit hang alles af van die streek wat jy is in. Weereens jy nodig het om 'n strategie te hê. As 'n algemene reël, streek handel is 'n goeie manier om op te bou goedkoop inventaris. Die probleem is die verkoop van dit af. Sleep: Dit is die wet van die neem van 'n item na 'n ander stelsel / stasie / streek vir wins. Daar is 'n baie verskillende maniere om af wins sleep, en oor die algemeen sal dit hoër marges het. Die trekking terug is dat dit 'n baie werk. Nul Art: nul sek handel is een van die mees gevaarlike maniere om 'n bestaan ​​te maak. Algemene reël is dat jy in 'n gevestigde nul sek alliansie moet wees voordat hierdie soort van handel. Nul lede sek alliansie is altyd op soek na sekere modules, en jy kan baie van die ISK sleep dinge te verdien in markmanipulasie:. Vervaardiging jou eie gek prys vir 'n item, en verkoop jou hele voorraad van die lemmings Dit is net nog 'n manier om ISK met handel, al is dit 'n bietjie meer aggressief en gevaarlik. Inligting is Power inligting is mag kan nie genoeg beklemtoon word nie. Byvoorbeeld, kan Nerf om een ​​item in die spel mense stroom na 'n ander vervang te koop stuur, en dit kan lei tot 'n tydelike tekort massiewe aanbodkant ry op prys. Lees alles, en wees kreatief. Een dom idee kan vonk een van volledige genie. Handel Hubs Inhoud Handel Hubs is sentrums van handel in 'n gebied in die ruimte, gewoonlik in 'n sonnestelsel met baie hekke wat dien as 'n hoof pass-through sentrum. Volumes van goedere verhandel in handelsentrum stelsels ver oorskry goedere verhandel in ander stelsels in die streek, wat gekenmerk word deur 'n hoë beskikbaarheid van goedere in een plek. Die volume van goedere te verhoog kliënte om die stelsel, lok meer verkopers, die verhoging van die volume, en die stabilisering van pryse. In besige gebiede soos The Forge, 'n groot gedeelte van die handel vind plaas by die middelpunt, soos Jita. Die gerief van een-stop shopping is sodanig dat kopers is gewoonlik bereid om 'n effense premie te betaal net om die items te kry by die middelpunt eerder as elders in die streek (dit kan gewoonlik gesien word deur die ondersoek van die verkoop bestellings van 'n item). Maar in 'n lae-bevolking streke waar die hubs is nie so ontwikkel, kan daar geen premies gehef op goedere en dikwels die reeks moet verhoog word op buy bestellings om meer verkopers bereik. Handel hubs is geskep in sekere plekke vir 'n aantal redes, insluitend plek (verstik punte, nabyheid aan sending hubs of verskillende streke) en beskikbare fasiliteite (navorsingsfasiliteite, vervaardiging lyne ens). Hierdie faktore veroorsaak spelers om bepaalde stasies en stelsels te gebruik oor meer en een keer 'n stasie is bekend as 'n handelsentrum dan spelers is meer geneig om dit te gebruik, pleister sy status. As jou korporasie is in oorlog (as EVE Universiteit dikwels is), versigtig wees om handel hubs, as julle vyande dikwels daar sal skuil, met die hoop om jou te vang sleep waardevolle onkant. Dit is hoogs aanbeveel om 'n out-of-maat sleep alt karakter onnodige verliese te vermy skep. Groot Handel Hubs Jita - Die Forge - Caldari Space Bevolking: 33501 1 Totaal mark bied waarde: 119400000000000 ISK ligging: Jita IV - Moon 4 - Caldari Navy monteeraanleg Jita is die sentrum van die handel in New Eden en is by verre die grootste middelpunt in 'n spel, wat dikwels met meer as 1000 spelers in die stelsel met konsekwente verkeer in en uit. Beurs in Jita is uiters mededingende te danke aan die hoë vlak van aktiwiteit. Dit lei dikwels tot redelik lae winsmarges, en is moeiliker vir spelers met 'n lae ISK om in te slaag as gevolg van die ryker kan die lae marges te ignoreer deur die handel in volume. Dit sal egter spelers nuwe handel in staat wees om vinniger te draai oor kleiner bestellings, en dus leer wat om te doen / wat nie vroeër doen. Wees bedag op lae volumes sowel, want as jy dit doen vind produkte met ordentlike winsgrense (sê bo 20), hierdie items vloei baie stadiger as dié met smaller marges. Amarr - Domain - Amarr Space Bevolking: 7856 1 Totaal mark bied waarde: 693300000000 ISK ligging: Amarr VIII (Oris) - Keiser Familie Akademie Rens - Heimatar - Minmatar Space Bevolking: 7856 1 Totaal mark bied waarde: 137900000000 ISK ligging: Rens VI - maan 8 - Brutor Tribe Tesourie Dodixie - SINQ Laison - Gallente Space Bevolking: 5865 1 Totaal mark bied waarde: 91400000000 ISK ligging: Dodixie IX - maan 20 - Federasie Navy monteeraanleg Sekondêre handel hubs die volgende handel hubs is konsekwent in die top tien in markwaarde vir bestellings EVE-wye: Hek - Metropolis - Minmatar Space ligging: Hek VIII - maan 12 - Boundless Creation Factory Oursulaert - Essence - Gallente Space ligging: Oursulaert - Oursulaert III - Federasie Navy toets Fasiliteite Tash-Murkon Prime - Tash-Murkon - Amarr Space ligging: Tash-Murkon Eerste II - Moon 1 - Kaalakiota Corporation Factory Agil - Khanid - Amarr Space ligging: Agil VI - Moon 2 - CONCORD Logistieke ondersteuning Ryk Space Groot handel hubs in vet. ander hooggeplaastes in kursief. Amarr Ryk Aridia Sakht VI - Maan 7 - Genolution Biotech Produksie 2 Die Bleak Lande Tuomuta III - Ducia Foundry Mining Outpost 3 Sonder Esescama VIII - Moon 3 - Imperial Bewapening Warehouse 4 Domain Kador Dresi ek - Maan 18 - Keiser Familie Buro 6 Kor-Asor Ordion VII - maan 16 - Amarr Navy toets Fasiliteite 7 Zinkon VII - Moon 1 - Caldari Besigheid Tribunaal Rekeningkunde 8 Tash-Murkon Tash-Murkon Eerste II - Moon 1 - Kaalakiota Corporation Factory 9 Ammatar mandaat Derelik Berta VI - maan 19 - Ammatar Konsulaat Buro 10 Caldari Staat Swart Staan Ichoriya V - Caldari Navy Logistieke ondersteuning 11 Die Citadel Motsu VII - maan 6 - Caldari Navy Logistieke ondersteuning 12 Die Forge Lonetrek Nourvukaiken V - Staat Protektoraat Logistieke ondersteuning 14 Sobaseki VII - Caldari Navy Logistieke ondersteuning 15 aangrensend Jita - Die Forge Torrinos VI - maan 16 - Home Guard Logistieke ondersteuning 16 aangrensend EG-P8R - Suiwer blinde Gallente Federasie Essence Oursulaert III - Federasie Navy toets fasiliteite 17 Arnon IX - Moon 3 - susters van Eva Buro 18 Huis van die Bloed-lood Stars (susters van EVE Epic Arc) Everyshore Halle VII - maan 6 - Federale Intelligensie Kantoor Vergadering Plant 19 Placid Orvolle ek - Federasie Navy monteeraanleg 20 Stacmon V - maan 9 - Federasie Navy monteeraanleg 21 Naaste handelsentrum vir Eva Universiteit se huis in George (1 spring ) en die Lae-Art-kampus hoofkwartier in Uphallant (2 spronge) SINQ Laison Dodixie IX - maan 20 - Federasie Navy monteeraanleg 22 Solitude Boystin V - maan 6 - Federale Intelligensie Kantoor Vergadering Plant 23 hoofkwartier van Projek Solitude rand Vendor Clellinon VI - maan 11 - Sentrum vir Gevorderde Studies Skool 24 Sortet V - Moon 1 - Federasie Navy monteeraanleg 25 Genesis Apanake VIII - maan 8 - susters van Eva Buro 26 Khanid Koninkryk Khanid Minmatar Republiek Heimatar Rens VI - maan 8 - Brutor Tribe Tesourie 28 Lustrevik VII - maan 9 - Brutor Tribe Akademie 29 Gewilde missie middelpunt PATOR VII (Kulheim) - Republiek Security Services monteeraanleg 30 Metropolis Hek VIII - maan 12 - Boundless Creation Factory 31 Molden Heath Teonusude III - Moon 1 - Republiek vloot monteeraanleg 32 NPC Nullsec vloek XX9 - WV VII - Moon 3 - redding Angels Trading Post 33 G-0Q86 VII - Moon 1 - Guardian Angels monteeraanleg 34 Delve 1-SMEB V - 1-Sorteer gee ons die beste geskenke 35 ontkiem Groot Wildlands E02-IK VIII - Moon 1 - Thukker Mix Factory 37 Buiteringpad 4C-B7X VIII - Moon 1 - Buiteringpad Uitgrawings Mining Outpost 38 Vlek 4GQ-XQ IX - Moon 1 - Ware Creations Werf 39 LGK-VP V - Moon 3 - ware krag monteeraanleg 40 TG-Z23 III - maan 8 - ware krag Logistieke ondersteuning 41 Sindikaat PC9-AY III - Intaki Handel Trading Post 42 hoofkwartier van die Nullsec kampus VSIG-K VIII - Moon 1 - Intaki Sindikaat Buro 43 X-M2LR VI - maan 8 - Intaki Handel Warehouse 44 veil N5Y-4N VII - maan 20 - Guristas Logistieke ondersteuning 45 geëis Nullsec Daar is groot handel hubs in Nullsec, maar byna al die stasies is die eiendom van alliansies en is beperk tot lede van daardie alliansie en hul bondgenote. 'N Opvallende uitsondering is die streek kokend Pass, wat freeports bevat 46 (almal toegelaat word om dok daar geen docking fooie en alle dienste gebruik kan word). Die eienaar van die meeste van hierdie stasies is die Gorgon Ryk (-GE-) alliansie. Kokend Pass 4-CM8I VI - 4-C0EL0M8 4 die lewe 47 'N groeiende handel middelpunt van die alliansie Phoebe Freeport Republiek (PFR) Verwysings Waarskuwing: Ek ve verlate EVE want ek vyf baie ontstellend dinge gevind en raai nie jy speel. Dit is oud en waarskynlik uitgediende Inleiding Welkom by EVE aanlyn wannabe miljardêr EVE Online is 'n free2play spel as jy weet hoe om character geldeenheid (ISK) kry as jy Plex kan koop vir ISK van ander spelers. Hulle skep Plex deur dit in die item winkel van die ontwikkelaars koop. Deur die oopmaak van die Plex 30 dae by te voeg om jou inskrywing tyd. Wat kan jy die ISK gebruik vir enigiets in die spel. Jy kan elke enkele skip en item te koop, is niks soulbound soos in WoW. Skepe, hul modules en die inhoud van die vrag kan vernietig word deur NPC Pirates en vyand spelers, so daar is altyd 'n rede om iets nuuts te koop. Anders as in ander speletjies, jy don t verdien ervaring punte deur die doen quests. Die vaardigheid punte net blyk uit niks in real-time, ongeag hoeveel jy speel. 430112255 vaardigheid punte word benodig om al die vaardighede in die spel te leer. Dit is 18 jaar en 2 maande met die beste inplantings, met behulp van volmaakte eienskappe. Maar jy word toegelaat om meer as een rekening het nie, so 'n paar karakters leer dinge op dieselfde tyd. Een van hulle leer-industrie, die ander leer klein skip gevegte, die volgende een slag, die vierde logistiek skip (geneser), die vyfde kapitaal skepe en so aan. Elke rekening moet betaal word en indien jy ISK het, kan jy hulle almal te betaal deur Plex. Dit is 'n handels gids. Dit bied jou veel hoër inkomste as enige ander EVE aktiwiteit. Maar dit gaan nie gepaard met die skiet van dinge (spelers, NPC Pirates, asteroïdes), maar die vervoer van items tussen stelsels en opdatering mark bestellings. As jy hierdie haat, Don t het dit gelees. Dit is 'n baie lang gids en jy is nie verwag om dit in 'n keer te lees. Dit het t iewers heen te gaan, kan jy terugkeer en voortgaan. Items in die spel is wat deur PVE aktiwiteite: doodmaak NPC Pirates, loop kuier vir NPC sending agente en mynbou. Die mense wat hierdie wil hul ware te verkoop aan spelers wat wil om dit te gebruik. Hulle is nie in dieselfde stelsel, hulle is nie aanlyn in dieselfde tyd, het hulle Don t mekaar te leer ken en hulle wil om te verkoop / koop nou. Dit is waar jy in die prentjie kom. Jy rig koop bestellings in die plekke waar die verkopers is, beweeg die items na die plekke waar die kopers is en die opstel van verkoop bestellings. Die verskil tussen die twee ordes minus fooie is jou wins. 10-50 wins isnt skaars in EVE aangesien die meeste spelers is stom en lui of net don t sorg. Handelaar karakter Soos ek gesê het, leer vaardighede neem real time. Jy wil hierdie spel te speel met 'n doel. As dit is nie om ryk te word nie, maar om PvP doodslaan te kry of om 'n paar rollenspel doel te voltooi, moet jy 'n toegewyde rekening om dit te doen. Jou eerste (hoof) ag geneem moet jou primêre aktiwiteit en nie handel dryf. Moenie handelaar Alts jou hoof rekening as opleiding van die handelaar sal die opleiding van jou belangrikste stop, vertraag jy uit jou doelwitte te bereik. Jy moet 'n tweede rekening begin vir verhandeling. Dit is die enigste rede waarom ek d stel om die regte geld te betaal: om jou handel rekening te begin. Natuurlik as jou primêre doel is om ryk te word, jou hoof rekening is die handelaar. Wat doen 'n handelaar karakter nie stel koop en verkoop bestellings in een of meer plekke. Die vaardighede wat hy is gefokus om die vaardighede te kan opstel van die bestellings en die vaardighede en puntestand (reputasie met NPC faksies) wat nodig is om die fooie te verminder. Die eerste stap in die rigting van die bou van 'n handelaar (of eerder 'n) karakter is om Kubernetika leer. As jy 'n nuwe speler, lvl 1 is genoeg. Hierdie vaardigheid kan jy inplantings wat die spoed van jou skillpoint versameling te kry. Die 2 inplantings kos sowat 2M ISK, geld wat jy don t het as newbie. As dit is nie jou eerste rekening en jy is nie 'n totale newbie, D Ek raai om te leer Kubernetika 4 in staat wees om 4 inplantings gebruik. As jy 'n newbie wat Don het t geld, sal jy begin jou loopbaan agente omdat hulle sal gee jou saad geld. Begin leer die sosiale vaardigheid onmiddellik aangesien dit jou staande (reputasie met NPC faksie) gewin verhoog. Belangrik: doen die loopbaan agente vir die faksie wat jy wil om handel te dryf vir. Elke faksies is vriendelik om een ​​en vyandig teenoor twee ander faksies. As jy missies (insluitend loopbaan agent missies) om Caldaris doen, sal die Gallentes julle haat en jy sal ekstra koste het in Dodixie. As jy nie seker is, begin 'n Caldari eerste, as Jita is die belangrikste handel hub. Dus, terwyl die leer van die vaardigheid Maatskaplike tot 4, moet jy al 5 missie kettings doen. Voel vry om jou opleiding vir 'n vinnige vaardigheid soos astro metrisch wat nodig is vir die verkenning van ketting onderbreek. Jy sal geld kry vir die opdragte en sodra jy 2 miljoen onmiddellik koop n 2 inplanting, jy sal hulle vind deur te soek vir - beta, eerste koop die charisma, as die wilskrag en so aan. Om die loopbaan agent missies sal jy vaardighede soos verwoesters moet voltooi, sodat don t verwag om hulle almal klaar in jou eerste dag. Daar is tyd. Een van die belangrike voorstel. In die skandering missie, kry ses dokumente uit elke houer. Jy plunder een, wag, dit respawns, plunder dit weer totdat jy 6. As jy nie 'n totale newbie, en het geld vir 'n stel van 4, dan leer Kubernetika 4, kry die stel, dan leer verwoesters 2, faksie Fregat 3, rig 1, Astronometrics 1, produksie 1, Hull opgraderings 1, nabranders 1, faksie spesifieke wapen 2, vinnige vuur 2, beheerde bars 2, Skerpskutter 2, Motion voorspelling 2. As jy waardeer speeltyd oor vaardigheid leertyd, lei Caldari fregat 3 en klein baster torings 2 ongeag van jou faksie. Klein railguns met 'n yster beheer oneshots voorgereg missie frigs van maksimum fokus reeks, spaar jy baie gejaag. Kry 'n vrag magneet te haal die missie-buit hulle vervolg in daardie afstand. As jy nie t het 'n V4 staat bestry hoof, leer die Industriële vaardigheid van dieselfde faksie jy geleer Fregat 3. Kry Vera 1. verander om vir Cha 8, Will 6. Kry Maatskaplike 4, Onderhandelinge 2 (of 3), Connections 3. pas 'n verwoester en briesie trog die loopbaan missies. Don t vergeet om 3 stukke van die eksplorasie houers plunder. Let wel: jy sal die deskundige verander om dit aan wenk hieronder te kry. Hoe dit ook al jy 04/02 inplantings, jy Maatskaplike 4, onderhandeling 2/3, verbindings 3 en klaar jou loopbaan agente. Nou as jy newbie, leer faksie industriële skip 3. Jy het twee primitiewe industriële skip van jou loopbaan agente, kan jy dit vervang met 'n beter een wat vaardigheid. Kry Vera 1 te staat wees om houers wat jou skip grootte verhoog te gebruik. Na die volgende mag julle ook verander om vir Cha 8, sal 6. Jy doen dit op die karakter skerm, skryf spyskaart, verander om nou knoppie. 6 punte tot wilskrag, 8 tot charisma. Die vaardighede wat jy sal leer sal gebruik hierdie eienskappe. Om die maklike punteleer te kry, moet jy die ander twee loopbaan agent klomp van jou faksie te voltooi. Kyk op die gekoppelde WIKI bladsy en reis om hulle in jou verwoester. Elke sending klomp voorsien 'n ander 10M geld en goeie punteleer. As jy 'n newbie is en didn t haat die missies veel, sal jy 'n reis na die geallieerde faksie Career agente te (Caldari-Amarr, Gallente-Minmatar) is bondgenote. Wanneer jy die geld het, die plek van die 2 inplantings tot 3 vir charisma, wilskrag en geheue. Jy sal die volgende vaardighede aan te leer as 'n handelaar: Rekeningkunde 5, makelaar verhoudings 5, kontraktering 3, Marge handel 4, Handel 4, Retail 5, Wholesale 4. Moenie dit doen in daardie volgorde. Verhef elkeen na 1, dan 2 (sommige kan slegs geleer agter ander kinders is hoog genoeg is), dan 3, 4, uiteindelik 5. Indien jy nie 'n newbie en jy is 100 seker dat jou alt gewen t enigiets anders wat jy kan doen red ongeveer 'n week tyd deur gebruik te maak van al jou remaps. Begin met I10-P4 tot Kubernetika 4 leer, prop in die inplantings, leer al die verskillende vaardighede bo, verander om W10-C4 leer Handel 4, Retail 5, makelaar 5, verander om C10-M4. Jy kan Maatskaplike 4 leer op W10-C4 as in die haas of in C10-M4 indien nie, EVE-vanlyn vir 3 weke voor loopbaan missies. Dit is baie nie aangeraai om beginners wat dit oorweeg om te vervaardig, PI of ernstig te sleep oor hierdie karakter en kan t omdat hulle hulself toegesluit om C10-M4 vir 10 maande. Puntestand So jy het 3/4 inplantings, het die Trading vaardighede op 04/03 en het sowat 80 m van die loopbaan agente. Gereed om Jita reg om nie so vinnig te regeer. Elke keer as 'n item te verkoop, moet jy makelaarsfooie en verkope belasting te betaal. Elke keer as jy die opstel van 'n koop orde, moet jy makelaar betaal. Die BTW is 1.5 (15M na verkoop vir 1B) en kan tot 0.75 word afgeneem deur te leer Rekeningkunde 5. Die makelaar fooi is 1 en kan tot 0.75 word afgeneem deur te leer Broker verhoudings 5. So as jy 'n item te koop vir 90m en verkoop dit vir 100M, betaal jy 675K 750k 750k 2.175M, wat byna 22 van jou wins is. Jy don t wil dat. Ek het goeie nuus: makelaarsfooie kan aansienlik verminder word deur die faksie van jou hou. Hulle het reeds 'n bietjie soos jy as gevolg van die loopbaan agent missies. As jy maak jou paneel puntestand op die karakter skerm jy sal sien hoeveel. Dit is ongeveer 3-4 (2-3 sonder verbindings). Dit is nie veel nie, veral as makelaars ignoreer verbindings. Hoe kan jy dit verbeter Die steunpilaar van die staande toename is die storielyn agente. Jy kry 'n storielyn sending na doen presies 16 missies van dieselfde soort, dieselfde vlak, dieselfde faksie. Jy sal eers uit te vind wat korporasie besit jou middelpunt. Jita word besit deur Caldari Navy, laat se gebruik dit as 'n voorbeeld. As jy 'n hoof wat V4 bestry missies kan doen, moet jy net vloot met jou hoof, vlieg na die missie punt in 'n kapsule (NPC Pirates ignoreer) en laat jou kop afwerking nie. As jy t don, sal jy V3 verspreiding missies in jou industriële skip. As jy op hierdie manier gaan, sal jy dit so vinnig as moontlik te doen. Gebruik die agent Well om 'n stelsel te vind met 3-4 V3 verspreiding agent van jou faksie. haal hulle almal op, vul hulle terugkeer. As jy Caldari is, ek raai die Ono-ketting. Dit is 'n reeks van stelsels naby die stelsel Ono. Daar is net een manier, sodat die agente kan jy t stuur na verskillende plekke. Voltooi presies 15 missies. As jy tel verloor, kan jy die beursie joernaal en filter oop vir loopbaan agent belonings. Na voltooiing van 15 missies (V3 verspreiding of L4 geveg met hoof), gaan na 'n storielyn agent van jou teiken korporasie. Vir Caldari Navy gebruik ek Nouteras Ashata. Vlieg na haar base, maak die agent finder en soek vandag vir almal agente van dieselfde tipe as die vorige 15. Vind die naaste, en doen sy sending. Deur dit te doen sal die storielyn agent maak die stuur van jou 'n pos in 'n paar minute. Dan kan jy haal die storielyn missie wat beter belonings beide in ISK / item en puntestand het. Jy kry baie korporasie punteleer en mooi bedrag van faksie punteleer. As jy V3 uitkerings gedoen het, kan jy nog kry V3 bestry storielyn. betaal net iemand op die plaaslike kanaal om jou te help. Bied hom 10-20M ISK en die buit van die geveg. Gaan voort met die bogenoemde totdat jy 8 staan ​​voor verbindings vaardigheid teenoor die korporasie. Die faksie staande sal ongeveer 6. Vir nou, wat is redelik en sal ongeveer 0.35 makelaarsfooie voorsien. As jy 'n geveg hoof, kan jy aansienlik verhoog dat deur dit te doen die kosmos missies. As jy geld om seerower tags koop, kan jy die datacenter missies te voltooi. Jy kan ook die Susters van Eva Epic missies. Plaaslike sleep Nou het jy punteleer en 'n paar saad geld van die missies, selfs as jy begin as 'n totaal nuwe. Jy kan kies 'n handel professie. Een van hulle is die plaaslike sleep. Jy don t moet kies wat, dit is 'n opsie. As jy dit doen, sal jy 'n ordentlike sleep skip nodig. Jy kan dit kry óf deur te leer faksie industriële 5 en die gebruik van 'n T2 industriële of deur te leer om 'n Orca loods. Dit is redelik groot en het 'n groot tank vermoë. Jy sekerlik geleer genoeg van die spel deur die nou te EVEMON gebruik, bereken die optimale verander om dit aan en gaan vir Orca of Freighter. Maar laat s nie so vinnig jaag. Jy is nou in 'n middelmatige faksie industriële, soos die Das II. Jy kan OK-ish wins te maak deur koop tritanium, pyerite en ander materiaal versprei oor die nabygeleë gebiede en sleep dit na die middelpunt te koop. Sommige streke is baie naby aan 'n middelpunt in 'n ander streek. Byvoorbeeld Jita is 2 spring weg van Lonetrek, Die Citadel en SINQ Laison sodat jy kan sleep terug van hom aan Jita. Maar so 'n vervoer word sterk beperk deur die klein cargohold van jou skip en sy swak tenk. Industriële skepe is stadig en dikwels geskandeer deur seerowers. As jy meer waardevol vrag as N Tornado battlecruisers (71m) dra, kan jy verwag N / 2 Tornados om jou aan te val met 12000EHP oneshot. Kry 'n beter tenk, goedkoper vrag of vergeet van die industriële Wat s links vir jou in die plaaslike sleep: shinies Jy kan inplantings, skillbooks, seerower etikette, modules en ander klein, maar duur items te vervoer in 'n klein fregat grootte skip soos aanranding fregatte, interceptors, covops skepe. Hierdie geleer kan word in 'n week of twee. Jy kan die opstel van plaaslike bestellings verandering van die omvang van die orde. Net kyk uit vir lowsec stelsels, net covops skepe daarheen te gaan vir 'n multi-miljoen vrag. Die NPC seerower jagters verkoop hul buit vir jou goedkoop koop bestellings en dan die items vlieg jy na die middelpunt te koop. As jy 'n Orca of Freighter, kan jy dieselfde vir 'n groot volume, goedkoper dinge soos tritanium doen. Daar is 'n spesiale mark hier: verfyn. Jy sal leer om die vaardighede Verfyning 5, raffinadery doeltreffendheid 4, Velspar / scordite / wat ookal verwerking 2 en wat jy kan koop goedkoop erts en sleep dit na die middelpunt waar jy 'n hoë punteleer te perfek te verwerk om minerale soos Tritanium, verkoop dit. Onder die handel beroepe plaaslike sleep het die hoogste opbrengs op belegging, laagste risiko, maar laagste opbrengs op tyd (tensy jy iets idiotiese doen). Dit is feitlik 'n maal waar jy vervoer vir prysverskille. Jy kan goeie geld te maak, selfs as jy net 'n honderd miljoen saad geld maar jy kan t maak meer as ongeveer 100-200m / uur, selfs as jy is baie ryk. Dit is die eerste handel professie I D stel om 'n newbie. Jy kan die ISK / uur te verbeter deur jouself nie sleep, maar die oprigting van 'n koerier kontrakte. Jy kan 'n openbare kontrak wat enigiemand kan volledige stel of jy kan draai na sleep korps soos Rooi Padda Freight of Druk Industries. Hierdie manier waarop jy gee 'n bietjie geld, maar te red al die sleep tyd. Stasie handel Hier jy net sit in jou sentrum en bestuur verkoop en koop bestellings. Dit is duidelik dat die koop bestellings is kleiner as verkoop bestellings so die verskil is jou wins. Dit moet betekenisvolle vertrekpunt geld, goeie vaardighede (al 4 is minimum) en dat die inhoud met enige sterre, net die venster mark nie sien. Dit kan vervelig wees. Die grootste probleem van stasie handel is die 0,01 vloek. As jy 'n koop sodat 100000000 en 'n verkoop vir 120000000 jy gewen t te lank te wag totdat iemand sit 'n koop sodat 100000000,01 en 'n verkoop vir 199999999,99. Die ergste ding wat jy kan doen is om na aanleiding van die dieselfde strategie. Dit is vir bots en mense wat tyd vry te oorweeg. Jy sal aggressief sny die prys en moenie die AH kamp. Check pryse twee keer 'n maksimum dag. In die vorige 100m / 120m voorbeeld moet jy gaan vir 102m / 118M dan 104M / 116m en so aan, totdat die pryse is binne 2 wat naby die winsgewendheid beperking as gevolg van belasting en makelaarsfooie. Die rede om dit te doen is toenemende volume. As die verkoop prys is hoog, sal baie kopers sê skroef jy en gaan plaas dit self of die opstel van nog 'n 0,01 Koop orde. As die koop prys is laag, sal die boere sê skroef jou. As die twee pryse is redelik naby, hulle aanvaar dit en eenvoudig te verkoop / koop so baie items wat al 0,01 bestellings voor jy opgevul en joune ook. 0,01-ers gewoonlik laat op 'n sekere punt, want hulle moet baie tyd om bestellings te werk bestee. 2M wins vir 20 sekondes is 360m / uur. Dieselfde wins vir 1 uur kampeer is erger as mynbou veldspar in 'n fregat. Stasie handel het 'n paar sekondes per item so met meer tyd wat jy kan meer items by te voeg en bygevoeg. Die opbrengs op tyd is beter as plaaslike sleep, tot 500M / uur as jy genoeg geld het. Die opbrengs op belegging is selde meer as 2-3 / dag (onthou nie alle bestellings vul elke dag) wat t sleg, maar om kontant in 500M / dag wat jy nodig het om te belê oor 20B isn. Die risiko is dat pryse oornag kan daal en dan jou verkoop bestellings Don t volledige, jou koop bestellings doen sodat jy sit op die items wat jy gekoop het vir meer as wat hulle nou verkoop. Hierdie geval, tensy jy baie-baie seker dat dit is net 'n tydelike versteuring, jy sal die verlies te eet en te verkoop vir hierdie lae prys en voort te gaan. As jy wag, kan jy selfs meer verloor. Ongelukkig in 'n onverwagse prys spring jy let. Jou verkoop bestellings volledige op die ou prys, jou koop bestellings nie en jy sit daar sonder items te verkoop. Inter-sentrum sleep Hier arbitrage tussen die pryse van verskillende hubs: Jita, Dodixie, Amarr, Hek en Rens.


No comments:

Post a Comment