Friday, September 9, 2016

Eva Online Trading Guide

Waarskuwing: Ek ve verlate EVE want ek vyf baie ontstellend dinge gevind en raai nie jy speel. Dit is oud en waarskynlik uitgediende Inleiding Welkom by EVE aanlyn wannabe miljardêr EVE Online is 'n free2play spel as jy weet hoe om character geldeenheid (ISK) kry as jy Plex kan koop vir ISK van ander spelers. Hulle skep Plex deur dit in die item winkel van die ontwikkelaars koop. Deur die oopmaak van die Plex 30 dae by te voeg om jou inskrywing tyd. Wat kan jy die ISK gebruik vir enigiets in die spel. Jy kan elke enkele skip en item te koop, is niks soulbound soos in WoW. Skepe, hul modules en die inhoud van die vrag kan vernietig word deur NPC Pirates en vyand spelers, so daar is altyd 'n rede om iets nuuts te koop. Anders as in ander speletjies, jy don t verdien ervaring punte deur die doen quests. Die vaardigheid punte net blyk uit niks in real-time, ongeag hoeveel jy speel. 430112255 vaardigheid punte word benodig om al die vaardighede in die spel te leer. Dit is 18 jaar en 2 maande met die beste inplantings, met behulp van volmaakte eienskappe. Maar jy word toegelaat om meer as een rekening het nie, so 'n paar karakters leer dinge op dieselfde tyd. Een van hulle leer-industrie, die ander leer klein skip gevegte, die volgende een slag, die vierde logistiek skip (geneser), die vyfde kapitaal skepe en so aan. Elke rekening moet betaal word en indien jy ISK het, kan jy hulle almal te betaal deur Plex. Dit is 'n handels gids. Dit bied jou veel hoër inkomste as enige ander EVE aktiwiteit. Maar dit gaan nie gepaard met die skiet van dinge (spelers, NPC Pirates, asteroïdes), maar die vervoer van items tussen stelsels en opdatering mark bestellings. As jy hierdie haat, Don t het dit gelees. Dit is 'n baie lang gids en jy is nie verwag om dit in 'n keer te lees. Dit het t iewers heen te gaan, kan jy terugkeer en voortgaan. Items in die spel is wat deur PVE aktiwiteite: doodmaak NPC Pirates, loop kuier vir NPC sending agente en mynbou. Die mense wat hierdie wil hul ware te verkoop aan spelers wat wil om dit te gebruik. Hulle is nie in dieselfde stelsel, hulle is nie aanlyn in dieselfde tyd, het hulle Don t mekaar te leer ken en hulle wil om te verkoop / koop nou. Dit is waar jy in die prentjie kom. Jy rig koop bestellings in die plekke waar die verkopers is, beweeg die items na die plekke waar die kopers is en die opstel van verkoop bestellings. Die verskil tussen die twee ordes minus fooie is jou wins. 10-50 wins isnt skaars in EVE aangesien die meeste spelers is stom en lui of net don t sorg. Handelaar karakter Soos ek gesê het, leer vaardighede neem real time. Jy wil hierdie spel te speel met 'n doel. As dit is nie om ryk te word nie, maar om PvP doodslaan te kry of om 'n paar rollenspel doel te voltooi, moet jy 'n toegewyde rekening om dit te doen. Jou eerste (hoof) ag geneem moet jou primêre aktiwiteit en nie handel dryf. Moenie handelaar Alts jou hoof rekening as opleiding van die handelaar sal die opleiding van jou belangrikste stop, vertraag jy uit jou doelwitte te bereik. Jy moet 'n tweede rekening begin vir verhandeling. Dit is die enigste rede waarom ek d stel om die regte geld te betaal: om jou handel rekening te begin. Natuurlik as jou primêre doel is om ryk te word, jou hoof rekening is die handelaar. Wat doen 'n handelaar karakter nie stel koop en verkoop bestellings in een of meer plekke. Die vaardighede wat hy is gefokus om die vaardighede te kan opstel van die bestellings en die vaardighede en puntestand (reputasie met NPC faksies) wat nodig is om die fooie te verminder. Die eerste stap in die rigting van die bou van 'n handelaar (of eerder 'n) karakter is om Kubernetika leer. As jy 'n nuwe speler, lvl 1 is genoeg. Hierdie vaardigheid kan jy inplantings wat die spoed van jou skillpoint versameling te kry. Die 2 inplantings kos sowat 2M ISK, geld wat jy don t het as newbie. As dit is nie jou eerste rekening en jy is nie 'n totale newbie, D Ek raai om te leer Kubernetika 4 in staat wees om 4 inplantings gebruik. As jy 'n newbie wat Don het t geld, sal jy begin jou loopbaan agente omdat hulle sal gee jou saad geld. Begin leer die sosiale vaardigheid onmiddellik aangesien dit jou staande (reputasie met NPC faksie) gewin verhoog. Belangrik: doen die loopbaan agente vir die faksie wat jy wil om handel te dryf vir. Elke faksies is vriendelik om een ​​en vyandig teenoor twee ander faksies. As jy missies (insluitend loopbaan agent missies) om Caldaris doen, sal die Gallentes julle haat en jy sal ekstra koste het in Dodixie. As jy nie seker is, begin 'n Caldari eerste, as Jita is die belangrikste handel hub. Dus, terwyl die leer van die vaardigheid Maatskaplike tot 4, moet jy al 5 missie kettings doen. Voel vry om jou opleiding vir 'n vinnige vaardigheid soos astro metrisch wat nodig is vir die verkenning van ketting onderbreek. Jy sal geld kry vir die opdragte en sodra jy 2 miljoen onmiddellik koop n 2 inplanting, jy sal hulle vind deur te soek vir - beta, eerste koop die charisma, as die wilskrag en so aan. Om die loopbaan agent missies sal jy vaardighede soos verwoesters moet voltooi, sodat don t verwag om hulle almal klaar in jou eerste dag. Daar is tyd. Een van die belangrike voorstel. In die skandering missie, kry ses dokumente uit elke houer. Jy plunder een, wag, dit respawns, plunder dit weer totdat jy 6. As jy nie 'n totale newbie, en het geld vir 'n stel van 4, dan leer Kubernetika 4, kry die stel, dan leer verwoesters 2, faksie Fregat 3, rig 1, Astronometrics 1, produksie 1, Hull opgraderings 1, nabranders 1, faksie spesifieke wapen 2, vinnige vuur 2, beheerde bars 2, Skerpskutter 2, Motion voorspelling 2. As jy waardeer speeltyd oor vaardigheid leertyd, lei Caldari fregat 3 en klein baster torings 2 ongeag van jou faksie. Klein railguns met 'n yster beheer oneshots voorgereg missie frigs van maksimum fokus reeks, spaar jy baie gejaag. Kry 'n vrag magneet te haal die missie-buit hulle vervolg in daardie afstand. As jy nie t het 'n V4 staat bestry hoof, leer die Industriële vaardigheid van dieselfde faksie jy geleer Fregat 3. Kry Vera 1. verander om vir Cha 8, Will 6. Kry Maatskaplike 4, Onderhandelinge 2 (of 3), Connections 3. pas 'n verwoester en briesie trog die loopbaan missies. Don t vergeet om 3 stukke van die eksplorasie houers plunder. Let wel: jy sal die deskundige verander om dit aan wenk hieronder te kry. Hoe dit ook al jy 04/02 inplantings, jy Maatskaplike 4, onderhandeling 2/3, verbindings 3 en klaar jou loopbaan agente. Nou as jy newbie, leer faksie industriële skip 3. Jy het twee primitiewe industriële skip van jou loopbaan agente, kan jy dit vervang met 'n beter een wat vaardigheid. Kry Vera 1 te staat wees om houers wat jou skip grootte verhoog te gebruik. Na die volgende mag julle ook verander om vir Cha 8, sal 6. Jy doen dit op die karakter skerm, skryf spyskaart, verander om nou knoppie. 6 punte tot wilskrag, 8 tot charisma. Die vaardighede wat jy sal leer sal gebruik hierdie eienskappe. Om die maklike punteleer te kry, moet jy die ander twee loopbaan agent klomp van jou faksie te voltooi. Kyk op die gekoppelde WIKI bladsy en reis om hulle in jou verwoester. Elke sending klomp voorsien 'n ander 10M geld en goeie punteleer. As jy 'n newbie is en didn t haat die missies veel, sal jy 'n reis na die geallieerde faksie Career agente te (Caldari-Amarr, Gallente-Minmatar) is bondgenote. Wanneer jy die geld het, die plek van die 2 inplantings tot 3 vir charisma, wilskrag en geheue. Jy sal die volgende vaardighede aan te leer as 'n handelaar: Rekeningkunde 5, makelaar verhoudings 5, kontraktering 3, Marge handel 4, Handel 4, Retail 5, Wholesale 4. Moenie dit doen in daardie volgorde. Verhef elkeen na 1, dan 2 (sommige kan slegs geleer agter ander kinders is hoog genoeg is), dan 3, 4, uiteindelik 5. Indien jy nie 'n newbie en jy is 100 seker dat jou alt gewen t enigiets anders wat jy kan doen red ongeveer 'n week tyd deur gebruik te maak van al jou remaps. Begin met I10-P4 tot Kubernetika 4 leer, prop in die inplantings, leer al die verskillende vaardighede bo, verander om W10-C4 leer Handel 4, Retail 5, makelaar 5, verander om C10-M4. Jy kan Maatskaplike 4 leer op W10-C4 as in die haas of in C10-M4 indien nie, EVE-vanlyn vir 3 weke voor loopbaan missies. Dit is baie nie aangeraai om beginners wat dit oorweeg om te vervaardig, PI of ernstig te sleep oor hierdie karakter en kan t omdat hulle hulself toegesluit om C10-M4 vir 10 maande. Puntestand So jy het 3/4 inplantings, het die Trading vaardighede op 04/03 en het sowat 80 m van die loopbaan agente. Gereed om Jita reg om nie so vinnig te regeer. Elke keer as 'n item te verkoop, moet jy makelaarsfooie en verkope belasting te betaal. Elke keer as jy die opstel van 'n koop orde, moet jy makelaar betaal. Die BTW is 1.5 (15M na verkoop vir 1B) en kan tot 0.75 word afgeneem deur te leer Rekeningkunde 5. Die makelaar fooi is 1 en kan tot 0.75 word afgeneem deur te leer Broker verhoudings 5. So as jy 'n item te koop vir 90m en verkoop dit vir 100M, betaal jy 675K 750k 750k 2.175M, wat byna 22 van jou wins is. Jy don t wil dat. Ek het goeie nuus: makelaarsfooie kan aansienlik verminder word deur die faksie van jou hou. Hulle het reeds 'n bietjie soos jy as gevolg van die loopbaan agent missies. As jy maak jou paneel puntestand op die karakter skerm jy sal sien hoeveel. Dit is ongeveer 3-4 (2-3 sonder verbindings). Dit is nie veel nie, veral as makelaars ignoreer verbindings. Hoe kan jy dit verbeter Die steunpilaar van die staande toename is die storielyn agente. Jy kry 'n storielyn sending na doen presies 16 missies van dieselfde soort, dieselfde vlak, dieselfde faksie. Jy sal eers uit te vind wat korporasie besit jou middelpunt. Jita word besit deur Caldari Navy, laat se gebruik dit as 'n voorbeeld. As jy 'n hoof wat V4 bestry missies kan doen, moet jy net vloot met jou hoof, vlieg na die missie punt in 'n kapsule (NPC Pirates ignoreer) en laat jou kop afwerking nie. As jy t don, sal jy V3 verspreiding missies in jou industriële skip. As jy op hierdie manier gaan, sal jy dit so vinnig as moontlik te doen. Gebruik die agent Well om 'n stelsel te vind met 3-4 V3 verspreiding agent van jou faksie. haal hulle almal op, vul hulle terugkeer. As jy Caldari is, ek raai die Ono-ketting. Dit is 'n reeks van stelsels naby die stelsel Ono. Daar is net een manier, sodat die agente kan jy t stuur na verskillende plekke. Voltooi presies 15 missies. As jy tel verloor, kan jy die beursie joernaal en filter oop vir loopbaan agent belonings. Na voltooiing van 15 missies (V3 verspreiding of L4 geveg met hoof), gaan na 'n storielyn agent van jou teiken korporasie. Vir Caldari Navy gebruik ek Nouteras Ashata. Vlieg na haar base, maak die agent finder en soek vandag vir almal agente van dieselfde tipe as die vorige 15. Vind die naaste, en doen sy sending. Deur dit te doen sal die storielyn agent maak die stuur van jou 'n pos in 'n paar minute. Dan kan jy haal die storielyn missie wat beter belonings beide in ISK / item en puntestand het. Jy kry baie korporasie punteleer en mooi bedrag van faksie punteleer. As jy V3 uitkerings gedoen het, kan jy nog kry V3 bestry storielyn. betaal net iemand op die plaaslike kanaal om jou te help. Bied hom 10-20M ISK en die buit van die geveg. Gaan voort met die bogenoemde totdat jy 8 staan ​​voor verbindings vaardigheid teenoor die korporasie. Die faksie staande sal ongeveer 6. Vir nou, wat is redelik en sal ongeveer 0.35 makelaarsfooie voorsien. As jy 'n geveg hoof, kan jy aansienlik verhoog dat deur dit te doen die kosmos missies. As jy geld om seerower tags koop, kan jy die datacenter missies te voltooi. Jy kan ook die Susters van Eva Epic missies. Plaaslike sleep Nou het jy punteleer en 'n paar saad geld van die missies, selfs as jy begin as 'n totaal nuwe. Jy kan kies 'n handel professie. Een van hulle is die plaaslike sleep. Jy don t moet kies wat, dit is 'n opsie. As jy dit doen, sal jy 'n ordentlike sleep skip nodig. Jy kan dit kry óf deur te leer faksie industriële 5 en die gebruik van 'n T2 industriële of deur te leer om 'n Orca loods. Dit is redelik groot en het 'n groot tank vermoë. Jy sekerlik geleer genoeg van die spel deur die nou te EVEMON gebruik, bereken die optimale verander om dit aan en gaan vir Orca of Freighter. Maar laat s nie so vinnig jaag. Jy is nou in 'n middelmatige faksie industriële, soos die Das II. Jy kan OK-ish wins te maak deur koop tritanium, pyerite en ander materiaal versprei oor die nabygeleë gebiede en sleep dit na die middelpunt te koop. Sommige streke is baie naby aan 'n middelpunt in 'n ander streek. Byvoorbeeld Jita is 2 spring weg van Lonetrek, Die Citadel en SINQ Laison sodat jy kan sleep terug van hom aan Jita. Maar so 'n vervoer word sterk beperk deur die klein cargohold van jou skip en sy swak tenk. Industriële skepe is stadig en dikwels geskandeer deur seerowers. As jy meer waardevol vrag as N Tornado battlecruisers (71m) dra, kan jy verwag N / 2 Tornados om jou aan te val met 12000EHP oneshot. Kry 'n beter tenk, goedkoper vrag of vergeet van die industriële Wat s links vir jou in die plaaslike sleep: shinies Jy kan inplantings, skillbooks, seerower etikette, modules en ander klein, maar duur items te vervoer in 'n klein fregat grootte skip soos aanranding fregatte, interceptors, covops skepe. Hierdie geleer kan word in 'n week of twee. Jy kan die opstel van plaaslike bestellings verandering van die omvang van die orde. Net kyk uit vir lowsec stelsels, net covops skepe daarheen te gaan vir 'n multi-miljoen vrag. Die NPC seerower jagters verkoop hul buit vir jou goedkoop koop bestellings en dan die items vlieg jy na die middelpunt te koop. As jy 'n Orca of Freighter, kan jy dieselfde vir 'n groot volume, goedkoper dinge soos tritanium doen. Daar is 'n spesiale mark hier: verfyn. Jy sal leer om die vaardighede Verfyning 5, raffinadery doeltreffendheid 4, Velspar / scordite / wat ookal verwerking 2 en wat jy kan koop goedkoop erts en sleep dit na die middelpunt waar jy 'n hoë punteleer te perfek te verwerk om minerale soos Tritanium, verkoop dit. Onder die handel beroepe plaaslike sleep het die hoogste opbrengs op belegging, laagste risiko, maar laagste opbrengs op tyd (tensy jy iets idiotiese doen). Dit is feitlik 'n maal waar jy vervoer vir prysverskille. Jy kan goeie geld te maak, selfs as jy net 'n honderd miljoen saad geld maar jy kan t maak meer as ongeveer 100-200m / uur, selfs as jy is baie ryk. Dit is die eerste handel professie I D stel om 'n newbie. Jy kan die ISK / uur te verbeter deur jouself nie sleep, maar die oprigting van 'n koerier kontrakte. Jy kan 'n openbare kontrak wat enigiemand kan volledige stel of jy kan draai na sleep korps soos Rooi Padda Freight of Druk Industries. Hierdie manier waarop jy gee 'n bietjie geld, maar te red al die sleep tyd. Stasie handel Hier jy net sit in jou sentrum en bestuur verkoop en koop bestellings. Dit is duidelik dat die koop bestellings is kleiner as verkoop bestellings so die verskil is jou wins. Dit moet betekenisvolle vertrekpunt geld, goeie vaardighede (al 4 is minimum) en dat die inhoud met enige sterre, net die venster mark nie sien. Dit kan vervelig wees. Die grootste probleem van stasie handel is die 0,01 vloek. As jy 'n koop sodat 100000000 en 'n verkoop vir 120000000 jy gewen t te lank te wag totdat iemand sit 'n koop sodat 100000000,01 en 'n verkoop vir 199999999,99. Die ergste ding wat jy kan doen is om na aanleiding van die dieselfde strategie. Dit is vir bots en mense wat tyd vry te oorweeg. Jy sal aggressief sny die prys en moenie die AH kamp. Check pryse twee keer 'n maksimum dag. In die vorige 100m / 120m voorbeeld moet jy gaan vir 102m / 118M dan 104M / 116m en so aan, totdat die pryse is binne 2 wat naby die winsgewendheid beperking as gevolg van belasting en makelaarsfooie. Die rede om dit te doen is toenemende volume. As die verkoop prys is hoog, sal baie kopers sê skroef jy en gaan plaas dit self of die opstel van nog 'n 0,01 Koop orde. As die koop prys is laag, sal die boere sê skroef jou. As die twee pryse is redelik naby, hulle aanvaar dit en eenvoudig te verkoop / koop so baie items wat al 0,01 bestellings voor jy opgevul en joune ook. 0,01-ers gewoonlik laat op 'n sekere punt, want hulle moet baie tyd om bestellings te werk bestee. 2M wins vir 20 sekondes is 360m / uur. Dieselfde wins vir 1 uur kampeer is erger as mynbou veldspar in 'n fregat. Stasie handel het 'n paar sekondes per item so met meer tyd wat jy kan meer items by te voeg en bygevoeg. Die opbrengs op tyd is beter as plaaslike sleep, tot 500M / uur as jy genoeg geld het. Die opbrengs op belegging is selde meer as 2-3 / dag (onthou nie alle bestellings vul elke dag) wat t sleg, maar om kontant in 500M / dag wat jy nodig het om te belê oor 20B isn. Die risiko is dat pryse oornag kan daal en dan jou verkoop bestellings Don t volledige, jou koop bestellings doen sodat jy sit op die items wat jy gekoop het vir meer as wat hulle nou verkoop. Hierdie geval, tensy jy baie-baie seker dat dit is net 'n tydelike versteuring, jy sal die verlies te eet en te verkoop vir hierdie lae prys en voort te gaan. As jy wag, kan jy selfs meer verloor. Ongelukkig in 'n onverwagse prys spring jy let. Jou verkoop bestellings volledige op die ou prys, jou koop bestellings nie en jy sit daar sonder items te verkoop. Inter-sentrum sleep Hier arbitrage tussen die pryse van verskillende hubs: Jita, Dodixie, Amarr, Hek en Rens. Jy moet meer as een handelaar alt hiervoor, 1 vir elke sentrum wat jy wil om te dek, so dit is 'n bietjie moeiliker om te begin. Jy rig koop bestellings waar iets is goedkoop en verkoop dit waar dit is duur. Jy kan dit doen die sleep jouself of per koerier kontrakte. Dit is by verre die mees winsgewende aktiwiteit, tot 1B / uur. dit moet egter die grootste belegging en hou die meeste risiko's. Jy moet stasie handel die item in elke enkele middelpunt gewoonlik en op die top van wat jy doen die inter-sentrum sleep: As die item geld vir 120/90 op Rens en 110/90 op Jita, dit noem wat jy op Rens. Natuurlik kan jy t lys te veel as Rens is 'n kleiner mark en hulle kan glad nie verkoop nie. Kyk na die blad prys geskiedenis. Om dit reg te doen, moet jy elke items volume en prys in elke middelpunt jy werk op leer ken. Ek sou eerder nie raai doen inter-sentrum sleep as jy nuut is. Op die top van die hoër belegging nodig, moet jy meer Alts (baie tyd toenemende statistieke) en hulle gesink koste as jy van gedagte verander. Die middelpunt-sentrum roetes ook kamp deur seerowers. Hulle kan jou t vang as jy don t versuim, maar een klein fout soos die deur beantwoord kan jou hauler om decloak op die hek te kry en jou vrag verloor. Wat items om handel te dryf Dit is die belangrikste vraag en dit is die vraag wat ek kan die minste te help. Jy kan sien wat ek m die handel op my blog, maar ek dink jy nie t wil word Covers 1241. Jy moet dit uit te vind. Een voorstel: handel items wat jy in jou hoof aktiwiteit gebruik (die veronderstelling dat dit s nie handel). Byvoorbeeld as jy 'n Minmatar FW vlieënier as hoof aktiwiteit, handel met items wat jy jouself uit die LP winkel of die skepe en modules wat jy in 'n geveg gebruik of die missie buit van die FW missies en so. Items wat jy weet. My ISK poste kan jou help om die maak van EVE geld. Jy kan ook deelneem aan die goblinworks kanaal in EVE vir mark vrae en besprekings. Trading Inleiding Evelopedia het 'n inleiding tot basiese handel. en daar is baie opnames van Uni handel klasse beskikbaar op die forums. 'N Paar voorbeelde word hieronder gelys: Trading 101 - Lompster (Basics van die saak, 'n klem op die stasie en oorlog handel) Eldiora (.. Die basiese beginsels van die saak Klem op inter handel en slag) Dr Deus (Inleiding tot handel Klem op die stasie. handel, handel in Jita, maksimum wins.) Sun Win (koop en verkoop bestellings. die skep van 'n handel Alt. Koop Lae, verkoop hoog. handel via sleep. Besonderhede van die markstelsel, Market ontleding. Aanbevole Vaardighede.) Voordele van handel Maklik om te begin: Jy kan begin handel dryf dadelik op 'n karakter met geen vaardighede, en die bedrag van vaardigheid opleiding wat nodig is in vergelyking met ander beroepe is redelik laag. Die enigste vaardigheid wat jy regtig nodig het om te begin met is handel, waarsonder jy sal waarskynlik voel 'n bietjie in die aantal bestellings beperk kan jy oop het. Maklik om te doen tydens die oorlog: Met 'n klein belegging in vaardighede (Bemarking, verkryging en Daytrading na vlak 2) kan jy maklik stasie handel in Hek terwyl vasgemeer in Aldrat tydens 'n Lockdown, of gebruik 'n alt om handel te dryf op ander maniere. Dit maak piramide tydens die oorlog baie makliker, veral aangesien die meeste ander vorme van piramide sal verbied word. Tyd-buigbare: Baie van die saak gebeur terwyl vasgemeer het, en dit is maklik om te AFK gaan met geen werklike gevaar meeste van die tyd. Terwyl dit isnt ware tydens sleep, goeie vangste is geneig om redelik kort te wees en jy kan altyd dok op halfpad deur. Handel Interfaces Die Handel Venster Moontlik die eenvoudigste en minste gebruik vorm van handel, die venster handel vereis jul aan vasgemeer met iemand in dieselfde stasie. Dit is meestal gebruik om items persoonlik te lewer aan 'n vriend. Die venster handel is minder bruikbaar in die algemeen sedert massa handel is nie moontlik nie en scamming is algemeen. Kontrakte n kontrak is 'n openbare, formele ooreenkoms vir werk of goedere, wat beskikbaar is deur die knoppie kontrakte op die NEOCOM. Soos die venster handel, massa handel is hard en scamming is algemeen. Maar kontrakte het 'n paar voordele. Hulle kan goedere normaalweg nie beskikbaar op die mark bevat, en die vind van 'n gehoor vir jou handel is baie makliker as deur die venster handel. Alternatiewelik kan koerier kontrakte ook ekstra wins te voeg aan sleep roetes. Die mark Dit is hier waar die meeste beurs in Eva plaasvind. Die mark is basies 'n outomatiese lys van item valutakontrakte: koop bestellings en verkoop bestellings. Sedert bestellings gedeeltelik gevul kan word en maklik gesoek, is dit geneig baie meer convinient as die handel deur middel van kontrakte te wees, hoewel die basiese beginsel is dieselfde. Nog 'n voordeel van die mark is dat dit is maklik om die prys en hoeveelheid wat items eintlik verkoop vir gebruik op die blad mark besonderhede te sien. Markte is beperk tot die spesifieke streek hulle in Vaardighede Handel vaardighede kan verdeel word in vier groepe:. Vaardighede wat maksimum aantal aktiewe bestellings bestellings te verhoog: Handel, kleinhandel, groothandel, Tycoon. Vaardighede wat u toelaat om afstand te koop en te verkoop dinge: Bemarking, verkryging, Daytrading, sigbaarheid. Vaardighede wat handel oorhoofse te verminder: Rekeningkunde, makelaar Betrekkinge, Marge Trading. Vaardighede wat maksimum aantal uitstaande kontrakte verhoog: Kontrakterende en Corporation Kontrakterende. Bestel vaardighede met geen handel vaardighede 'n karakter het kan opstel 5 gelyktydige bestellings. Handel (T1, 20K ISK) verleen 4 addisionele bestellings per vlak. Retail (T2, 100K ISK) verleen 8 addisionele bestellings per vlak. Wholesale (L4, 35m ISK) verleen 16 addisionele bestellings per vlak. Tycoon (L6, 100m ISK) verleen 32 addisionele bestellings per vlak. Met al hierdie vaardighede te vlak opgelei kan 5 karakter bestuur tot 305 bestellings. Remote Vaardighede Die inligting vir hierdie vaardighede kan misleidend wees. Ongelukkig het hierdie vaardighede nie mettertyd te beweeg goedere rond. Byvoorbeeld, sal Verkryging nie toelaat om goedere te koop in 'n verre stelsel en het hulle in jou huidige stasie se loods. Wat hierdie vaardighede te doen is jou toelaat om goedere wat nie in jou huidige stasie / stelsel te koop en te verkoop. As jy 'n stasie handelaar, byvoorbeeld, jy uithang elders van jou goedere hierdie verhoog veiligheid, omdat handel hubs is geneig om PvP aksie te lok. Net so kan jy jou red 'n handelsentrum lewer terug gaan dan na missioning waar die missies is, terwyl hy nog die verkoop van jou herwinning bestuur. Bemarking (V3, 3,5 miljoen ISK) toelaat om te installeer verkoop bestellings afstand. Reekse: vlak 0: beperk tot huidige stasie vlak 1: enige plek binne die huidige sonnestelsel vlak 2: 5 spronge Vlak 3: 10 spronge Vlak 4: 20 spronge Vlak 5: hele streek Verkryging (V3, 3,5 miljoen ISK) toelaat om te installeer koop bestellings afstand. Reekse is dieselfde as vir bemarking vaardigheid. Daytrading (T1, 12.5m ISK) toelaat om bestellings afstand verander. Reekse is dieselfde as vir bemarking vaardigheid. Sigbaarheid (V3, 7.5m ISK) - verhoog die maksimum omvang van afgeleë bestellings te koop, sodat handelaars sulke bestellings van enige stasie met hierdie reeks van die afgeleë koop bestelling kan vul. Elke koop bestelling kan eie effektiewe reeks beperk tot hierdie vaardigheid te hê. Reekse is dieselfde as vir bemarking vaardigheid. Oorhoofse Vermindering vaardighede Rekeningkunde (V3, 5M ISK) - verminder die transaksie belastingkoers met 10 per vlak 1,5-0,75 op vlak 5. Broker Betrekkinge (T2, 200K ISK) verminder die makelaar fooi wat ingesamel is op die mark bestellings in NPC stasies deur die aftrekking van 'n plat 0.1 per vlak 3-2,5 op vlak 5. Hierdie fooi kan ook beïnvloed word deur punteleer tussen die handelaar en die korporasie wat die stasie besit. Marge Trading (V3, 20M ISK) verminder bedrag van ISK wat jy hoef te plaas in buy bestellings vir 25 per vlak. Die res sal uit karakter se beursie wanneer iemand eintlik verkoop jou besittings. Escrowed waardes is: vlak 0: 100 Die volle ISK bedrag uit jou beursie toe die koop orde opgestel vlak 1: 75 vlak 2: 56,25 vlak 3: 42,18 vlak 4: 31,64 vlak 5: 23,73 Contract Vaardighede Kontrakterende (T1, 150k ISK) verhoog die maksimum aantal kontrakte met 4 per vlak tot 21 op vlak 5. Corporation Kontrakterende (V3, 150k ISK) verhoog die aantal gelyktydige korporasie / alliansie kontrakte wat jy kan maak namens jou korporasie met 10 per vlak up tot 60 op vlak 5. Trading met behulp van die mark die belangrikste metode van handeldryf doen wat ander spelers kan t gepla om te doen: óf hulle weer te lui of die geleentheidskoste is te groot. Die meeste mark aktiwiteit plaasvind in en rondom Handel Hubs. Sleep sleep is die daad van die vervoer van goedere tussen stasies vir wins. Eintlik is jy 'n paar goedere te koop by een stasie, laai dit op in jou sleep skip, bring dit af na 'n ander stasie en verkoop dit vir wins. Dit werk omdat die meeste spelers don t die skepe of die tyd om alles self te beweeg. Interessant genoeg, is daar 'n baie handelsgoedere wat slegs bestaan ​​om gesleep tussen NPC stasies. Dit vind van 'n goeie handelsroetes is hard (en veranderinge op 'n daaglikse basis), sodat die meeste spelers gebruik 'n eksterne program soos Eva-Sentraal of Navbot. Daar is egter gewoonlik sekere roetes wat nuttig is in die algemeen, soos sleep dinge van sending hubs, waar missie hardlopers stort hul Loots, handel hubs waar daar minder aanbod. Stasie Trading Station handel is soos sleep, maar sonder die sleep skip In plaas van die koop van 'n lae en dan neem die goedere na die plek waar jy hoog kan verkoop, jy lae koop en verkoop hoë sonder die verskuiwing van die goedere. Basies wat jy wil items met 'n redelike volume verhandel en 'n beduidende verskil in koop kry en te verkoop ten einde pryse binne dieselfde stasie. 'N Groot bron van hierdie soort items afkomstig van NPC buit: Spelers hardloop missies, versamel buit en net wil om dit te verkoop vir 'n vinnige buck, aangesien hulle don t die tyd of die handel vaardighede te rig verkoop bestellings vir alles. Nog 'n voorbeeld is die handel boeke wat tydens die tutoriale - as spelers het een en Don t nodig het, hulle wil net om dit te stort vir ISK. Aan die ander kant, sal spelers op soek na 'n nogal 'n bietjie meer te betaal omdat hulle t kry dit nêrens anders. Die eenvoudige reël is te koop laag en verkoop hoog na stasie handel te verseker is effektief uitgevoer te verseker dat die verskil jou verkoop ten einde pryse minus die koop orde pryse minus belasting wins laat nog Opstel koop en verkoop bestellings op verskeie items verminder risiko van die mark prys ineenstort op iemand spesifieke item. As jy 20,000isk kan maak op 'n item en daarin slaag om handel te dryf 100 van hierdie per dag sal jy 2000000 ISK gee. Doen dit met 50 verskillende produkte en dit is gelykstaande aan 100000000 ISK per dag te begin klein en herbelê en jy sal gou sien jou totale ISK groei baie vinnig. Wanneer jy begin om te werk in miljarde jy kan duurder items wat jou rande kan verhoog en ook prys uit 'n paar van die kompetisie Stasie Trading Vaardighede Stasie handel is alles oor handel volume. Jou rande gaan dun wees, en jy sal nodig het om geld te spaar waar jy kan. Dit beteken dat opleiding Broker Betrekkinge en Rekeningkunde tot 5. Vroeg in jou handel loopbaan, hierdie fraksionele persentasies het 'n minimale impak dws indien opgelei om vlak 5, wat jy nodig het om handel te dryf 667000000 ISK van goedere om terug te verdien die 5 miljoen ISK jy spandeer op die Rekeningkunde skillbook. As jy jou handel volume te bou, maar hierdie vermindering is baie betekenisvol. Sonder om in die wiskunde, die opleiding van Broker Betrekkinge en Rekeningkunde tot 5 sal jou winste te verhoog met 11. Ander vaardighede wat jy sal wil hê om jouself vertroud te maak met die volgende insluit: Handel. Kleinhandel. Groot - en Tycoon. Hierdie vaardighede verhoog die aantal ope mark bestellings wat u mag hê. Verkryging. Bemarking. Daytrading en sigbaarheid. Hierdie vaardighede kan jy koop, verkoop en verander bestellings in behalwe jou huidige een stasies. Let wel: Met hierdie vaardighede elke opgelei om vlak 2, jy kan stasie handel in Hek terwyl vasgemeer in Aldrat. Marge Trading. Hierdie vaardigheid kan jy die bedrag van borg vereis wanneer om in 'n koop orde te verminder, effektief om jou te laat plaas te koop bestellings vir meer geld as wat jy werklik het. (Maar jy moet nog steeds die ISK om beskikbaar te wees wanneer die koop orde gaan deur.) Sosiale. Verbindings. Verhoog jou staande sodat jy minder in belasting te betaal. Caveat: makelaarsfooie is gebaseer op jou basis faksie en korporatiewe sake te doen. Die verbindings vaardigheid het geen invloed op makelaarsfooie betaal op 'n bevel. Verfyn basies verfyn vir wins beteken opleiding 'n paar verfyn vaardighede, kry 'n goeie reputasie met jou huidige stasie se maat en dan verfyn erts gekoop op die mark. Die meeste erts op die mark verkoop word deur mynwerkers sonder verfyn vaardighede of wat Don t weet beter, sodat die rande is gewoonlik redelik goed. Spekulasie spekulasie is die daad van die aankoop van goedere in die hoop dat hul prys sal styg in die toekoms. Byvoorbeeld, kan Plex pryse aansienlik styg gedurende die somervakansie, so koop dit vroeër in die jaar en verkoop hulle in die somer kan 'n groot wins te maak. Spekulasie kan ook voorkom op kol veranderinge of mark stormlope. Tips en truuks Soos met ander aspekte van Eva, die eerste reël van die saak is om nooit te belê wat jy t kan bekostig om te verloor. 0,01 ISK-ing Sodra jy in die handel, sal jy agterkom dat 'n klomp mense is geneig om bo / sny jy deur net 0,01 ISK per eenheid. 'N Hele paar nuwe spelers lyk na 'n probleem te hê nie - dikwels kry vererg tot op die punt waar hulle radikaal hul bestellings te verander, verpletterend groot stukke van hul winste. Maar 'n meer bruikbare manier om te kyk na die 0,01-isking is dat dit bloot die spel meganisme waardeur 'n aangeteken en aktiewe handel speler het die voordeel bo afgeteken of AFK handelaars. Oor of insnyding jou mededingers met net 0,01 ISK is presies hoe dit bereik. So wanneer iemand anders oor / undercuts jy deur net 0,01 ISK, is dit net om hul beurt aan die voorkant van die tou. As jy daar is, die opdatering van jou bestellings, jy kan eenvoudig werk jou bestellings en dit is terug na jou beurt te wees aan die voorkant van die tou. Aan die ander kant, as jy nie daar, of nie aangeteken, don t kry so gebuig uit vorm wanneer iemand wat aktief is gebeur te pluk die vrugte. En as jy begin doen sommige 0,01-isking van jou eie, probeer om met behulp van jou muis-wiel om jou prys stamp. Jy kan hou nie, spesiaal aangesien dit nogal vinnig kan wees wanneer jy daaraan gewoond te raak. Natuurlik, soms die mark vir 'n spesifieke item is eenvoudig onrealisties, of miskien het jy nodig het om jou ambagte te vinnig deur te gaan vir een of ander rede - 'n radikale prys verandering kan genoem word nie, maar 'n goeie handelaar sal identifiseerbare redes vir die maak van so 'n verandering , eerder as om dit net 'n emosionele ek sal jou wys reaksie op wat 0,01-isked. Dit vind van items wat goeie om handel te dryf Daar is 'n baie eenvoudige 3-stap plan vir die vind van 'n goeie handel items is: Klik op 'n kategorie mark, en begin kyk na die bestellings en mark besonderhede vir elke item Skakel oor na 'n ander kategorie, en hou op soek na elke item. Kyk na items nog meer. Met wat gesê het, dit is belangrik om te weet wat jy soek na, en hopelik die burger metode en die wenke op hierdie blad moet voldoende wees. Oor die algemeen, vir stasie handel, wat jy wil om items wat vind: 'n hoë en redelik konstante aanvraag. Jy kan item vraag check deur te kyk na die volume verkoop grafiek in die mark besonderhede. Terwyl sommige items groot marges kan hê, indien die volume verkoop is klein of ongereelde dan is daar nog baie meer risiko wat verband hou met daardie item. eintlik verkoop vir die genoteerde koop en verkoop bestellings. Jy kan dit bepaal deur te kyk na die mark besonderhede en sien of die omvang van die pryse sluit die huidige beste koop en verkoop bestellings. Hopelik sal die mediaanprys moet iewers tussen die twee wees. Goeie items te handel is (afhangende van streek en huidige mark) meta-4 items (bv arbalest laaiers): hulle kan t geproduseer en sommige van hulle het 'n beter of dieselfde eienskappe as hul T2 eweknieë. Onthou om te diversifiseer tussen verskillende items sodat as jou mark breek jy nie t verloor al jou geld. Alternatiewelik 'n E-UNI lid het 'n dinamiese TradeBook wat real-time mark data verskaf oor enige EVE item, so lank as wat die API oproepe vir Eva mark-sentrale werk geskep (en dit was meestal - met ingang van 14 Junie 2016, CCP ontplooi 'n massiewe werk dat die spoed waarteen die mark data is opgedateer) het sterk vermeerder. Jy kan die TradeBook in die E-UNI Forum onder die navorsing, produksie, en blad Handel vind. Klik hier vir toegang tot die dokument. Trading Math Soos byna al Eva is daar wiskunde. Gelukkig is die meeste van die wiskunde in die handel is basiese wiskunde en / of die spel doen die wiskunde vir jou. Incase as jy wil om uit te vind hoeveel jy sal betaal of verkoop van 'n item gebruik asseblief die volgende vergelyking. X Die hoeveelheid eenhede wat jy wil koop of verkoop U Die prys van 'n eenheid wat jou probeer om die totale koste van al die eenhede wat jy wil verkoop P 2 Die totale koste van die eenhede wat jy wil koop te koop of te verkoop P 1 B die makelaar persentasie in desimale vorm E die bedrag wat jy na 'n verkoop 'sal kry die bedrag wat jy sal moet betaal om iets te koop So sê as jy Plex vir 100 ISK elk koop en jy wil 100 Plex die bedrag wat jy wil hê om betaal nadat 'n 10 makelaar fooi is 11.000 in ISK. Die vergelyking vir hierdie is minder as 100 100 10000 10000 (10000 0,1) 11000 En as jy wil dieselfde Plex verkoop vir dieselfde prys en hoeveelheid en dieselfde makelaars fooi sal jy 9000 ISK kry en die vergelyking sal lyk 100 100 10000 10000 - (10000 0,1) 9000 Trend lines Trend lines word gebruik in die werklike wêreld self makelaars en aandelemakelaars help uitvind toekomstige gebeure in die aandelemark, of meer algemeen bekend as 'n tegniese ontleding. Om 'n tendens lyn al wat jy hoef te doen is 'n manier om 'n streep te trek van piek tot piek en trog tot trog in die lyngrafiek op prys geskiedenis op 'n item te gebruik. Jy sal wil hê om 'n lyn wat treffers ten minste 2 tot 3 pieke en ander wat treffers 2 tot 3 krippe te trek. Dit sal jou vertel dat die prys tussen die 2 lyne moet val en as die pryse treffers een van die lyne of gaan 'n entjie dit dan is dit tyd om die item in Eva te koop of te verkoop. Die truuk om dit in beide Eva en die werklike wêreld is om dit te doen en weet wat jy doen so vinnig en reg as moontlik weer. Jy moet in staat wees om te kyk na 'n grafiek in 5 min en sê as dit is 'n goeie koop of te verkoop vir jou as jy weer die koop en verkoop kort termyn. Jy kan enigiets gebruik en persoonlik gebruik ek 'n gom wrapper in die verlede tot 25k maak in die werklike wêreld. Die enigste trick om die gebruik van iets is dit moet reguit wees. As ergste kom by ergste wat jy kan druk print screen, plak die prent in verf en maak die tendens lyn daar maar as jy dit doen sal jy 'n paar waardevolle tyd verloor. Swendelary te handel roetes te vermy of koerier kontrakte kan opgestel word deur seerowers - 'n kamp kan wag op een van die spronge op die pad na jou skip, hul goedere en die kollaterale te samel. Courier kontrakte kan opgestel word om te lewer aan 'n speler besit stasie met 'n groot sterte fooi - jy word gedwing om nie dok en verloor die kollaterale, of dok en betaal die fooi. 'N Goeie manier om koerierdienste kontrak swendelary te vermy is om net te aanvaar kontrakte vir roetes wat jy van plan was om op sleep in elk geval, en om nie kontrakte te speler besit stasies te aanvaar. Trading Koste Wysigers Broker Betrekkinge (Rank 2) aanvr: Handel 2 verminder basis makelaar fooi met 5 per vlak Rekeningkunde (Rank 3) aanvr: Handel 4: verminder verkope belasting met 10 per vlak Marge Trading (Rank 3) aanvr: Rekeningkunde 4: verminder borg vereiste vir koop bestellings met 'n bykomende 25 per vlak Wanneer jy die opstel van 'n koop of te verkoop ten einde, sal jy moet die makelaar betaal: 1 van die totale orde (0.75 by Max vaardighede), gewysig deur punteleer. Wanneer elke eenheid kry verkoop, sal die verkoper te betaal 1.5 van die verkoopprys bereken as 'n transaksie belasting (0,75 by Max vaardighede). Die fooie opdaag in die beursie joernaal as Brokers Fee en transaksie belasting. So het die tipiese stasie handelaar met 'n nul punteleer sal betaal 2.5 van die bevel prys as fooie / belasting, 1.5 op maksimum vaardighede. Dit is belangrik om in ag te neem by die berekening van jou wins, maar natuurlik onder die punteleer kan dit verder verander. Puntestand faksie en korporasie punteleer na die stasie die bestellings geplaas word in 'n uitwerking op die makelaar gelde betrokke. Faksie punteleer bydra aansienlik meer as maat punteleer. Let daarop dat die onveranderde staande word gebruik vir die berekening. Die presiese formule is: BrokerFee (1 0.05 BrokerRelationsSkillLevel) / e (0,1 FactionStanding 0.04 CorporationStanding) Hier is ook 'n skakel na 'n grafiek vertoon die fooi 1. Met 10 faksie en maat staan, is die makelaar fooi verminder tot 0,185, spaar jy meer as 1 deur middel van die koop en verkoop proses. Beurs in EVE Online kan 'n winsgewende beroep wees as jy goed in dit weer. Hier is 'n paar van die basiese konsepte wat jy sal nodig hê om te weet as 'n handelaar. Inleiding tot Trading Hoe kan jy handel te doen Eerstens, koop iets op die mark. Dan gaan êrens waar jy dit kan verkoop vir meer as jy dit gekoop het. Dit klink eenvoudig, maar om goeie geld eintlik maak van wat dit neem vaardigheid (beide in-game vaardigheid opleiding sowel as werklike vaardigheid), goeie toerusting, en 'n goeie kennis van die mark. Maak Geld te begin handel voordat jy kan begin koop dinge om handel te dryf, sal jy 'n bietjie geld nodig. Gaan op opdragte vir NPC agente, of doen 'n paar mynbou, of wat ook al jy weer die meeste gemaklik met. Dit kom nie t moet 'n groot bedrag wees, so lank as wat dit is genoeg om jou te laat genoeg van 'n handelsmerk goed om jou handel loopbaan begin met koop. Die keuse Wat om Noudat jy 'n bietjie geld te koop, kan jy dinge om handel te dryf koop. Wanneer jy soek na iets op die mark om handel te dryf, in gedagte hou dat wat ook al jy kies om handel te dryf, sal jy begin deur die oprigting van 'n koop sodat daardie item. Om 'n goeie koop orde, sal jy die koop prys stel om 'n bedrag hoër as al die ander pryse koop in daardie streek. Op dié manier kan jy redelik seker dat iemand hul goedere verkoop aan jou in plaas van om iemand anders te wees. Maar wees versigtig om die reeks by die opstel van die koop orde beperk. As jy die koop om die hele streek te dek stel, dan kan jy jouself om te gaan al die pad in die hele streek, moontlik deur middel van 'n lae-sek stelsels, om af te haal wat jy gekoop het. En wanneer die tyd is geld, sal jy ontdek dat 'n lang reis met 'n houvas leë vrag is 'n groot vermorsing van geld. Voordat jy koop, al is, maak seker dat die goedere is die moeite werd om te verkoop. Die idee is om 'n wins (selfs 'n klein een) maak uit die goedere wat jy gekoop het. Dit beteken dat wanneer jy die geld spandeer om die goedere te koop, moet jy meer geld te verdien per item as jy hulle verkoop. Jy moet dit te verkoop vir meer as wat jy spandeer op hulle, so kyk uit vir 'n item op die mark waarvan die hoogste koop prys is laer as die laagste verkoopprys bereken. Op dié manier, wanneer jy haal die goedere, kan jy 'n sell orde te skep met 'n prys laer as die laagste van die verkoop, en aangesien daar baie lui spelers in Eva, kan jy redelik seker dat iemand jou besittings sal koop, van jou wees teen daardie prys. Natuurlik, jy don t het om jou handel te beperk tot een streek. As jy gaan om verskillende streke, kan jy 'n selfs meer gunstige winsmarge vind. Tyd is Geld Nog 'n ding om in gedagte te hou wanneer handel is daardie tyd is geld. As jy 'n item wat jy 'n ton geld op kan maak nie, maar net as jy reis vir 'n uur om die goedere te verkoop te kry, dan is die transit tyd verlaag effektief die waarde van die goedere. Dink aan dit so: as jy bereken hoeveel minute (of sekondes as jy wil om presies te wees) wat dit neem, tussen navorsing oor 'n handel goed en verkoop dit, en verdeel jou wins deur dat die getal, kry jy die ISK per minuut wat gemaak van daardie bedryf. Dit is die ware maatstaf van die waarde van 'n handelsmerk. Die wins isnt die enigste nommer wat jy moet aandag gee aan. En as jy dit kan regkry om konsekwent te verhoog dat die getal, sal jy goed wees op jou pad na handel sukses. Ken die mark ken die mark beteken dat jy weet hoeveel 'n goeie verkoop vir, en hoeveel koop / verkoop bestellings word geplaas, en of die pryse is op 'n tendens om 'n beter of slegter in terme van moontlike wins te maak, en so aan. Die enigste manier om hierdie kennis te verkry is deur navorsing en ervaring. Daar is baie van die NPC korporasies wat konsekwent te koop en te verkoop verskillende soorte handelsware. Navorsing om uit te vind wat koop en verkoop wat. Jy kan in staat wees om shuttle goedere heen en weer tussen twee maatskappye wat koop en verkoop hul onderskeie goedere. Skenk veral aandag aan die aantal bestellings elke dag geplaas deur uitcheck die blad Prys Geskiedenis in die mark. Kyk uit vir die opsie om te sien as 'n grafiek, en verander die tydsduur van die grafiek om die lengte van die tyd wat jy belangstel in re (dit gaan tot 'n jaar). Jy sal sien hoeveel te koop en te verkoop bestellings elke dag vir daardie item geskep. 'N item wat 'n groot aantal van die daaglikse bestellings het dalk 'n klomp van die kompetisie onder handelaars, wat sal maak dit moeiliker om 'n wins te maak op daardie item hê. Natuurlik, as 'n item het byna geen koop of verkoop bestellings meeste van die tyd, het jy waarskynlik kan t maak veel (indien enige) geld uit die handel nie. Cargo Space In staat is om 'n groot aantal items te hou in jou vrag ruimte kan verhoog jou wins per eenheid van tyd. Maar seker wees in die lig van die spoed van jou skip te hou: julle mag ontdek dat selfs 'n klein skip met 'n klein vrag ruimte 'n groter wins per eenheid van tyd kan maak as 'n groot industriële, bloot as gevolg van die korter transit tyd. As jou vrag ruimte is leeg ná die verkoop van jou handelsware, probeer om iets anders te koop om so gou as moontlik te handel. Vlieg rond met 'n houvas leë vrag is net mors geld. Bly veilig Pirates is jou vyand, en hulle weer oor die hele plek in 'n lae sekuriteit stelsels. Selfs in 'n hoë sekuriteit stelsels, is daar diegene wat jou skip sal vernietig en jy pod. Monitor die roetes wat jy neem en maak seker nie te gaan deur 'n lae sekuriteit stelsels glad as moontlik te maak. Gebruik jou kaart en stelsels waar mense is onlangs welgesteld, sowel vermy. Kry hulp met speletjies kopieregkennisgewing EVE Online en die vooraand logo is geregistreerde handelsmerke van CCP hf. Alle regte voorbehou. Alle ander handelsmerke is die eiendom van hulle onderskeie eienaars besit. EVE Online, die vooraand logo, Eva en almal wat verband hou logo's en ontwerpe is die intellektuele eiendom van CCP hf. Alle kunswerk, screenshots, karakters, voertuie, storielyne, wêreld feite of ander herkenbare kenmerke van die intellektuele eiendom wat verband hou met hierdie handelsmerke is ook die intellektuele eiendom van CCP hf. CCP hf. toestemming verleen het om Thonky aan Eva Online en alle verwante logo's en ontwerpe vir die bevordering en inligting doeleindes op sy webwerf gebruik, maar nie eens, en is op geen manier verbind met, Thonky. CCP is geensins verantwoordelik vir die inhoud of werking van hierdie webwerf, of kan dit nie aanspreeklik wees vir enige skade wat voortspruit uit die gebruik van hierdie webwerf. Bladsy laas opgedateer op 2015-05-07T14: 05: 00-05: 00


No comments:

Post a Comment