Thursday, September 1, 2016

Bitcoin Forex Arbitrage

Nou, dit is my disclaimer: Ek m baie, baie onervare met handel en algemene konsepte van finansies. Die manier wat ek dit verstaan, die enigste manier om geld te maak uit Bitcoin is óf om dit self te ontgin, of om hulle te handel. Nou, die manier wat ek sien om geld te maak uit handel is te koop BTC met dollars wanneer hulle op 'n sekere waarde, dan wag en hoop dat hulle opstaan ​​in waarde, dan verkoop hulle terug vir meer dollars. Hoe anders mens handel Bitcoins Kan iemand gee vir my 'n eenvoudige antwoord Miskien net 'n paar belangrike konsepte wat ek op kan kyk vir myself. gevra 11 April 13 by 02:49 As jy Bitcoins te koop teen 'n prys en dan verkoop hulle vir 'n hoër prys, maak jy 'n wins van die verskil tussen die twee pryse, minus enige kommissie wat jy betaal. Maar, as die prys daal, sal jy wees in die ongemaklike posisie van 'óf verkoop dit vir 'n verlies of hou en hoop dat die prys gaan back-up, terwyl gevaar vir hoër en hoër verliese as die prys gaan voort om te daal. Voordat die huidige aanleiding gee tot meer as 200, Bitcoins keer gedaal van 35 elk tot 2 elk. Wat ek m sê, is dat jy beslis nie enige geld wat jy nie kan bekostig om te verloor moet belê, verstaan ​​dat jy dalk 'n groot verlies te neem as jy gedwing word om te verkoop wanneer die mark is swak weer, en ook besef dat die hele Bitcoin ekonomie kon val op enige tyd. Die ander probleem wat jy het om te oorweeg is hoe jy gaan om jou Bitcoins te stoor. Jy kan dit self te slaan met behulp van die Satoshi Bitcoin kliënt. Maar dan as jou rekenaar is ook erg beseer is of jou hardeskyf ineenstortings en jou beursie isnt behoorlik gerugsteun, kan jy alles verloor. As jy 'n aanlyn beursie diens gebruik, soos die een gebou na die meeste ruil, is daar altyd die risiko dat die diens uit van die besigheid sal gaan of steel jou geld en eis jy hulle onttrek. Daar is 'n groot opwaartse potensiaal, maar die risiko's moet nie onderskat word nie. antwoord 11 April 13 aan 03:41 Dankie vir die antwoord, wat wedstryde met my aanvanklike begrip. Met slegs 'n enkele Bitcoin user4208 11 April 13 by 05:40 Hy doen 'n bietjie ontmoedig mense. Tog het die algemene tendens opwaarts is, so 'n paar mense sien die opwaartse potensiaal as outweighing die risiko. Ek het beslis saamstem dat indien Bitcoin David Schwartz 11 April 13 by 05:52 Hoe om Verdien Bitcoin Deur Arbitrage sagteware (aka n bot) Belangstelling in outomatiese Bitcoin handel sagteware In 2013 het ek ontwikkel 'n arbitrage bot outomaties Bitcoins verdien in 'n lae-risiko manier . Hoe om Verdien Bitcoin Deur Arbitrage sagteware (aka n bot) Deur David Smith 5 Januarie 2015 Belangstelling in outomatiese Bitcoin handel sagteware In 2013 het ek ontwikkel 'n arbitrage bot outomaties Bitcoins verdien in 'n lae-risiko manier. Ek het nog nooit was in te dag handel of forex. Dit is eintlik verbasend ek ve gedoen opsie handel (verkoop) en dat ek m belê in Bitcoin. Ek gebruik om uitsluitlik belê in indeksfondse en onderlinge fondse. Vir diegene wat nie t weet indeks en wedersydse fondse is 'n paar van die veiligste manier om te belê in aandele en hulle te voorsien dienooreenkomstig lae opbrengskoerse. Maar in 2013 was ek 'n Bitcoin dag handelaar. Ek gebruik 'n strategie genoem arbitrage en het 'n bot om dit te doen. Dit was 'n relatief lae risiko manier om 'n relatief hoë opbrengs te verdien. Arbitrage is my gunsteling manier om Bitcoins verdien. Ongelukkig is ek nie op die oomblik betrokke by arbitrage. Wat is arbitrage DEFINISIE VAN ARBITRAGE Die gelyktydige koop en verkoop van 'n bate om voordeel te trek uit 'n verskil in die prys. Dit is 'n handelsnaam dat winste deur die ontginning van prysverskille van identiese of soortgelyke finansiële instrumente, op verskillende markte of in verskillende vorme. Arbitrage ontstaan ​​as gevolg van die mark ondoeltreffendheid dit bied 'n meganisme om te verseker pryse nie wesenlik afwyk van billike waarde vir lang tydperke. Khan Akademie het 'n mooi verduideliking en ook dek hoekom presteer arbitrage die geleentheid verminder. Met dit in gedagte kan kyk na 'n paar Bitcoin markte: Let daar verskillende pryse vir Bitcoin. Op grond van ons begrip hierbo wat beteken daar is geleentheid vir Bitcoin arbitrage reg Ja, Bitcoin Exchange prysverskille Skep geleentheid vir arbitrage. Klink maklik Hoekom doesn t almal doen dit Bitcoin Arbitrage klink maklik en asof dit dan is die prys verskille sou verdwyn, want almal dit sou doen. Sleutelkomponente vir suksesvolle arbitrage: Verstaan ​​totale koste van toetrede en opwindende posisie. By die koop van Bitcoin daar tipies ruil fooie (veranderlike) en bankfooie (vaste) of draad oordragkoste. In staat is om 'n geleentheid korrek te evalueer. - As Bitcoin is verkoop vir 1K op Coinbase en 990 op Circle dit lyk asof daar 'n geleentheid vir arbitrage. Laat ons kyk dieper. Coinbase het 'n 1 met 'n 15-persent bank fooi. Circle het geen fooie. Dit beteken dat die prysverskil sal moet groter as 10,15 vir die arbitrage winsgewend te wees. Om dinge te laat meer ingewikkeld mees ruil 'n bestelboek. Dit beteken dat die werklike prys wat ons betaal of verkoop (vul prys) is wat geraak word deur hoeveel Bitcoin ons koop. Die prys vir 1 Bitcoin op Coinbase dalk 1k, maar vir 25 Bitcoins die prys kan wees 1.1K. Spoed Na bepaal of ons die geleentheid is winsgewend, en soos jy kan sien uit met inagneming van die bestelboek, moet ons die handel te voer. Beide die bepaling van winsgewendheid en die uitvoering moet vinnig gebeur. Anders sal die markpryse kan verander, verloor ons geld. Capital Dit is belangrik om beide Bitcoins en kontant in plaas by beide ruil punte in ongeveer gelyke hoeveelhede het, of tot die daaglikse limiete by elke ruil. Byvoorbeeld, indien die Coinbase verkoop limiet is 15K / dag ideaal een wil arbitrage die maksimum 15K bedrag. Om dit te doen wat 'n mens nodig sou wees om 15K waarde van Bitcoin sit by Coinbase het. Aan die ander kant van die handel 15K sal moet sit by 'n ruil. Dit is ook belangrik om te verstaan ​​dat dollar beweeg stadiger as Bitcoins en don t beweeg oor naweke of openbare vakansiedae. Toegang tot arbitrage een behoeftes toegang tot verskeie markte handel ekwivalent sekuriteite uit te voer. Byvoorbeeld Bitstamp en Coinbase beide koop en verkoop Bitcoin. Om in verskillende lande verhoog algemeen fooie en oordrag tye van die beweging van kontant. Omset As een doesn t genoeg kapitaal om maksimum uit die daaglikse perke ruil is dit belangrik om die spoed dollars verkoop kan word van die een ruil verhoog en verskuif na die ander ruil. As dit neem 3 dae om geld te beweeg van die uitruil waar die Bitcoins is vir kontant verkoop om die wisselkoers waar kontant gebruik om Bitcoins koop dan sal een nodig 3x die daaglikse limiet te probeer en max die uitruil elk van die drie dae die kontant is op pad. Hoe was ek suksesvol Ek het 'n paar voordele: Ek outomatiese proses. Ek m 'n sagteware ontwikkelaar. Ek het besef die Bitcoin markte te vinnig beweeg vir my twee bestelboeke vergelyk en uit te voer 'n handel. Selfs met 'n spreadsheet doen die meeste van die werk wat dit geneem het oor 'n minuut of twee om arbitrage winsgewendheid te evalueer. Die meeste (alle) Bitcoin ruil het API ( 'n manier vir rekenaars met mekaar te praat) en ek was in staat om 'n stuk sagteware (arbitrage bot) wat gebruik kan analiseer en uit te voer arbitrage in minder as tien sekondes tussen twee markte te skryf. Ek het kontant vinnig. Ek het besef met 'n 2-3 dag ACH oordrag tyd my bedryfskapitaal wasn t gaan genoeg wees om maksimum uit my perke alledaagse. Ek het gevind dat 'n out-of-staat bank wat in staat is om kontant dieselfde dag beweeg in een van die uitruil Ek is met behulp van die gevolg was van 'n spesiale verhouding. Dit het beteken ek siklus kon my kontant elke 24 uur in plaas van 48-72 uur behalwe vir naweke en vakansies. Een mark het 'n prys fout. Ek het gou besef een van die markte Ek is met behulp van 'n prys fout. Tipies die netto (na uitgawes) prysverskille was 'n fraksie van 'n persent. In die karretjie mark, ongeveer twee keer per dag die netto prys verskil sou wees 7. Ek beveel my sagteware om te wag vir die groot geleenthede en ignoreer die klein geleenthede. Toegang tot die verskillende markte in dieselfde land. Ek was gelukkig dat ek in staat was om hier toegang twee verskillende markte in die VSA met verskillende pryse. Dit het beteken ek baie tyd en geld gespaar deur nie nodig om geld in die buiteland te verskuif of skakel dit om na 'n ander geldeenheid. Hoekom Don t ek nie doen dit met my sagteware doen al die werk arbitrage was 'n droom wat waar geword. Ek kon (en het) spandeer 'n paar dae op die strand en verdien 'n mooi 7 ruil vir die dag. Ongelukkig is my kans gou opgedroog. Een ruil opgehou om deposito's en die ander vaste hul pryse fout. Ek het begin met die fokus op ander maniere om Bitcoin verdien. Ek hawe t gekyk na arbitrage sedert 2013. Ook is daar nie so iets soos risiko-vrye. Ek was bewus óf van die markte kan borsbeeld gaan of om gekap. Verder kon my sagteware foute daarin gehad het. Gelukkig het ek m 'n ordentlike kodeerder en die sagteware verwerk meer as 500 winsgewende transaksies ter waarde van ongeveer 150,000 oor 'n ses-week periode. Wat dink jy Sien jy geleenthede vir arbitrage Of dink jy daar is beter maniere om te verdien Bitcoins Laat my weet in die kommentaar Deel op Facebook Deel op Twitter Deel op Google Deel via e-pos Krebs op Security Florida Teikens Hoë-Dollar Bitcoin Uitruilers Staat owerhede in Florida op Donderdag aangekondig strafregtelike klagte rig drie mans wat na bewering onwettig besighede beweeg groot hoeveelhede kontant in en uit die Bitcoin virtuele geldeenheid. Kenners sê dit is waarskynlik die eerste geval waar Bitcoin verkopers het onder die staat se anti-geldwassery wette vervolg, en dat vervolgings soos dié kon afsluit een van die laaste oorblywende moontlikhede vir die aankoop van Bitcoins anoniem. In samewerking met die Beach Departement Miami polisie en die Miami-Dade staatsprokureur se Miami Elektroniese Misdade Taakmag gekontak verskeie individue wat 'n hoë-dollar transaksies is die fasilitering via localbitcoins. 'n webwerf wat pasmaat kopers en verkopers van die virtuele geldeenheid help sodat transaksies van aangesig tot aangesig kan voltooi. Een van dié gekontak was 'n localbitcoins gebruiker bynaam telling op die mark. Die geheime agent en Michelhack bewering gereël 'n aangesig-tot-aangesig ontmoeting en uitgeruil 'n enkele Bitcoin vir 1000, 'n prys wat Navorsers sê ingesluit 'n byna 17 persent sukses fooi. Volgens hofstukke het die agent gesê Michelhack dat hy wou die Bitcoins gebruik om gesteelde kredietkaarte aanlyn te koop. Daarna het vertroue opbou transaksie, Michelhack bewering ooreengekom om 'n veel groter mate te hanteer: Converting 30000 in kontant in Bitcoins. Ondersoekbeamptes het min moeite vasmaak dat Michelhack identiteit tot 30-jarige Michell Abner Espinoza van Miami Beach. Espinoza is in hegtenis geneem gister toe hy met onderdak ondersoekbeamptes om die transaksie te finaliseer. Espinoza aangekla word misdadige oortredings van Florida se anti-geldwassery insettinge. wat die bedryf of besigheid te verbied in valuta van meer as 10,000. Die polisie het ook 'n visenteringslasbrief op sy woning met 'n bevel om rekenaarstelsels en digitale media te gryp. Ook in hegtenis geneem Donderdag en belas met die oortreding van beide Florida wette is Pascal Reid. 29, 'n Kanadese burger wat woon in Miramar, Fla. Bewering wat as proy33 op localbitcoins. Reid is in hegtenis geneem terwyl die vergadering met 'n geheime agent om 'n ooreenkoms te 30.000 waarde van Bitcoins verkoop finaliseer. Dokumente verkry vanaf die Florida State hofstelsel te wys dat ondersoekbeamptes glo Reid het 403 Bitcoins in sy on-telefoon Bitcoin Wallet alleen wat ten tyde was die ekwivalent van ongeveer USD 316,000. Diegene dieselfde dokumente toon dat die geheime agent het Reid hy wou die Bitcoins gebruik om kredietkaarte gesteel in die Target oortreding te koop. Nicholas Weaver. 'n navorser by die Internasionale Rekenaarwetenskap Instituut (ICSI) en by die Universiteit van Kalifornië, Berkeley en gretig navolger van Bitcoin-verwante nuus, sê hy is nie bewus van 'n ander saak waarin die staat reg is gebruik teen 'n Bitcoin verkoper. Volgens Weaver, die geval Florida is belangrik omdat localbitcoins is een van die laaste oorblywende plekke wat Amerikaners kan gebruik om Bitcoins anoniem te koop. Die grootste probleem wat Bitcoin gesigte is eintlik selfopgelegde, want dit is altyd moeilik om te Bitcoins, Een baie gewilde metode van vinnig aankoop Bitcoins is verlede jaar wreed te koop. Verlede maand het BitInstant uitvoerende hoof Charlie Shrem is in hegtenis geneem vir geldwassery. volgende bewerings dat hy 'n man gehelp in Florida omskep meer as 'n miljoen dollar in Bitcoins vir gebruik op die aanlyn dwelm basaar Silk Road. Dit dit is, koop Bitcoins vir 700 elk en verkoop hulle vir 'n paar honderd dollar meer. Weaver het hy gesê verwag dat meer lande binnekort sal poog om te kraak neer op 'n hoë-dollar Bitcoin verkopers op localbitcoins. Nuus van die Florida optrede kom kort op die hakke van die aanklagte van Ross Ulbricht die beweerde eenmalige eienaar van die Silk Road. Ulbricht is geskeduleer vandag moet teregstaan ​​in New York. Die hofstukke in hierdie geval bied ook 'n goeie voorbeeld van die naspeurbaarheid van Bitcoin transaksies s Weaver opgemerk dat, deur die bestudering van die tye en transaksies in die kriminele klagte, blyk dit dat dit die Bitcoin beursie wat verband hou met die onderdak beampte. Hierdie inskrywing is geplaas op Vrydag, Februarie 7, 2014 op 12:48 en is geliasseer onder A Little Sunshine. Die komende storm. Jy kan enige kommentaar op hierdie inskrywing deur die RSS 2.0 feed volg. Beide kommentaar en pings is tans gesluit. So jy verklaar dat dit is 100 onwettige, soos gedefinieer deur die Amerikaanse wet, 'n Amerikaanse burger te wees en om 'n enkele Bitcoin Tydperk ek kan t vind enige ander verwysings na daardie feit te koop. Ek verstaan ​​die verwysing na 'n MSB. Maar ek sien geen ander dokumentasie wat sê as ek persoonlik verkoop 'n Bitcoin aan my vriend, ek het die wet gebreek. Kan iemand wys my 'n gedokumenteer, gepubliseer verwysing wat lui:. Dit is my verstand, dat die IRS enige rigting oor hoe om Bitcoin transaksies selfs belasting nog nie het nie. Maar nêrens is dit bepaal dat dit onwettig is om te besit, handel, verkoop of te koop. Ek probeer nie argumentatiewe te wees, ek wil 'n wetlik gepubliseer verwysing wat sê dit is onwettig om te koop Bitcoins in die VSA te sien. voksalna Ek sou argumenteer dat die statutêre definisie, Bitcoin is nie 'n t verhoog die geld te veg. Dit het jare geneem en 'n aantal hoë-profiel arrestasies en proewe om iets wat 'n no-brainer van die begin af moes gewees vestig, wat dit is nie onwettig om die polisie te verfilm in 'n openbare plek, want dit is 'n Eerste Wysiging regte. Een man sal onderhewig aan 'n aantal jare in die tronk onder die twee partye reël gewees want hy het sy selfoon uit en is videorecording 'n ontmoeting met die polisie. Hulle het probeer om te beweer dit is strydig met die audiotaping reël wat vereis dat alle partye toestemming, gewoonlik gebruik om telefoonoproepe te dek. Jy aangespreek wat aan die verkeerde persoon. Ek is nie Carl Mulan. Vanaf Mei 2008 het die regter gesê dat aanlyn versend is en dat dit nie hoef te word 'n erkende wettige betaalmiddel geldeenheid steeds gedek deur die geld oordrag wet. Sien asseblief die Memorandum advies geliasseer is in reaksie op die verweerders Motion te grawe Twee, drie en vier van die aanklag (e-goud) ignoreer gpo. gov/fdsys/pkg/USCOURTS-dcd-1 07-CR-00109 / pdf / USCOURTS - dcd-1 07-CR-00109-1.pdf Na hierdie punt in tyd, al digitale geldeenheid stelsels onder 1960 val, dit sluit Bitcoin en desentraliseer stelsels. Ek is verward, in 18 Maart 2013 FinCen, dit duidelik gestel dat So, wat reg is gebreek Dit is sneaky wet verandering en hoe hulle het MtGox geld. Geldeenheid is nie beskou as 'n. Hulle wil 'n sny van die koek, maar ook om dit te eet by FinCEN. En hulle wil nie Bitcoin om weg te gaan omdat dit nie anoniem. Sodra dit omgeskakel word na kontant egter dat kontant anonieme raak nie (en andersom). Dan gebruik hulle dinge soos Patriot Act en KYC ruil onwettige tensy dit aangeteken. Hy het geen mens rea. Daar was geen actus reus. Hy was nie skuldig aan iets wat 'n sameswering. En weer jy is verwarrend 'n goeie en 'n diens. Ek moet Amerikaanse prokureur geword. hxxp:: // lawcomic / gids / p 446 hxxp: // lawcomic / gids / p 505 in eenvoudiger terme te sit


No comments:

Post a Comment